Seminari | Webinari | Konferencije by Antonio Zrilić

Mjesto održavanja: Hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100a, Zagreb
Vrijeme održavanja: 18.05.2017 od10,00 do 16,00 h
Redovna cijena: 990,00 Kn + PDV (150,00 € za sudionike iz regije)
Svi smo svjesni da je snaga lanca jednaka snazi najslabije karike. Da li znamo koja… Više...
Mjesto održavanja: Hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100a, Zagreb
Vrijeme održavanja: 30-31.03.2017 (od 09,00 - 16,00 h)
Redovna cijena: 3790,00 Kn + PDV (500 € za polaznike iz regije)
Rizik i nesigurnost se nalaze u temeljima forecastinga i predviđanja. Kažu da je zajedničko svim… Više...
Mjesto održavanja: Webinar
Vrijeme održavanja: 14,00 - 15,30 h
Promotivna cijena: dva webinara zajedno 900 kn + PDV (120 Eura) ili tri webinara iz serije za 1100 kn + PDV ili 160 Eura (za goste iz regije) - do 07.04.2017
Redovna cijena: 500,00 Kn + PDV - 65 € za polaznike iz regije
Datum održavanja: Srijeda, 12 Travanj 2017
Trener: Antonio Zrilić
Pred timovima u nabavi se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći… Više...
Mjesto održavanja: Webinar
Promotivna cijena: 400,00 Kn (PDV uključen) ili 40 € - Ako se javite odmah na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Redovna cijena: 500,00 Kn + PDV - 65 € za polaznike iz regije
Trener: Antonio Zrilić
Pred timovima u nabavi se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći… Više...

Prilagođeni trening program

Logiko s 131016 79Kao jedan od naprednih usluga koje LOGIKO nudi u svom asortimanu je i prilagođeni trening sa specijalnim izazovima kompanije. Ovo je zapravo nešto između edukacije i konzalting usluge te ima elemente jednog i drugog.

Klasična edukacija utječe na poboljšanje vještina te osposobljavanje timova za kvalificirani i stručni rad u vođenju i gospodarenju skladišta te na prenošenje novih znanja i trendova koji su proizašli iz najbolje svjetske prakse. Ono što edukacija ne može, je sagledati širu sliku i rješavati kompleksne probleme.

U ovaj jaz uskače LOGIKO i pomaže logistici i skladištu da usklade svoje djelovanje i ciljeve sa prodajom i distribucijom i ostalim dijelovima poduzeća koji samo u timskom radu i sinergije mogu postići bolje rezultate od konkurencije.

Kroz prilagođeni trening koji uzima u obzir trenutnu situaciju u poduzeću i od nje kreće prema poboljšanju klijent dobiva veću vrijednost od standardne edukacije. Današnji problemi u logistici i lancu opskrbe su kompleksni i kroz samu edukaciju se ne može utjecati na rješavanje i sagledavanje šire slike. U nastavku je primjer kako radimo ovakav tip programa.

Ciljna grupa ove radionice su zaposleni u timu skladišta (15 polaznika iz četiri različita distributivna centra).

PRIPREMA

Metode za prikupljanje podataka:

  • Posjet i razgovor prije radionice
  • Ankete prije radionice
  • Brain storming za vrijeme radionice

Na osnovu onoga što sam uspio vidjeti kroz prikupljanje podataka prije i za vrijeme edukacije, mogu potvrditi da je logistika Tvrtke bila na vrlo visokom nivou u usporedbi sa drugim poduzećima. Međutim, Kao i svako izvrsno poduzeće i ona želi biti još bolja što je normalno ako se želi izdvojiti u odnosu na konkurenciju.

 

Rezultati anketa prije radionice

Kako gospodarimo skladištem

Anketa Kako gospodarimo skladištem koju su polaznici popunili prije radionice potvrdila je ovu tvrdnju kao i njihovo samopouzdanje:

  • Prosječna ocjena koja je proizašla kao rezultat u tvrtki:
    • 11,11
  • Prosječna ocjena koja je proizašla kao rezultat ankete među različitim kompanijama:
    • 08

 

Koji su znakovi lošeg gospodarenja?

Ova je anketa provedena prije same radionice i sa zadanim odgovorima. Ona pokazuje da ima dosta skladišne manipulacije. Kasnije u ovom dokumentu ću prikazati rezultate analize logističkog poslovanja koje je proizašlo kao rezultat zajedničke analize i brain storminga za vrijeme radionice.

 

Koji je trenutno vaš najveći izazov?

Na pitanje koji je najveći izazov trenutno u skladišnom poslovanju dobili smo zanimljive odgovore koji se svi mogu podijeliti u tri skupine:

 

inače većina problema se može strpati u ova tri kategorije:

  • Procedure i standardi
  • Kompetencije
  • Organizacija

isto tako rješavanje problema ide od temelja prema krovu piramide.

 

Najveći problemi

U anketi vezanoj za probleme koji se događaju u pripremi i provedbi inventura istaknula su se tri problema i rezultati ove predefinirane anketa poklopili su se sa najvećim problemima koji su definirani nakon neovisnog brain storminga za vrijeme same radionice.

 

  

Prijedlozi i daljnji koraci

Nakon što je tijekom radionice anketa znakovi lošeg gospodarenja ponovljena kroz zajednički i grupni brain storminng i na način da polaznici sami definiraju znakove lošeg gospodarenja u skladištu (nisu bili zadani) anketa je pokazala nešto drugačije rezultate:

 

U nastavku ću opisati glavne probleme te moguće daljnje akcije i korake. 

 

Višestruka manipulacija

„Od Prevlake do Dunava“ -  isporuke sa svih skladišta imaju benefit da se bolje iskoristi postojeće zalihe, ali ima povećane troškove manipulacije po ostalim skladištima i transporta. Često se događa slanje iz ZG u ST i onda ponovo vraćanje u ZG. Proces izdavanja je dosta dugačak i ima jako puno faza (nabrojano je 10 aktivnosti u procesu izdavanja). Svaki doticaj sa robom je dodatna manipulacija koja dodaje trošak I vrijeme. 

  • Akcija – pokušati redizajnirati proces kako bi se smanjio broj koraka i manipulacije.
  • Isto tako napraviti analizu da se usporede dodatni troškovi transporta u odnosu na držanje veće količine zaliha robe koja se dobro prodaje

 

Nedostatak prostora

Prostor je naveden kao jedan od najvažnijih i najoskudnijih resursa i kao najveći izazov u logistici Tvrtke. Prostor je takav kakav je, ali s obzirom da je efikasno skladište funkcija vremena, prostora i kapaciteta, mi prostor možemo nadomjestiti brzinom i boljom iskoristivošću kapaciteta. Prema brzini komisioniranja Tvrtka spada među najbolje u logističkoj industriji. Prema tome ostaje nam treći resurs na kojem treba poraditi, a to je kapacitet. Kapacitet je jedan od najvažnijih resursa i on ovisi o rasporedu svih čimbenika u procesu lanca opskrbe.

  • Akcija – pogledati prijedlog pod rubrikom Sezonalitet

 

Sezonalitet

Poslovanje Tvrtke karakterizira veliki sezonalitet i to kako godišnji i kvartalni tako i mjesečni, tjedni i dnevni. To se događa uslijed „ganjanje“ prometa od strane dobavljača kupaca, ali i same tvrtke. Primjeri koji dodatno utječu na taj sezonalitet su iakcije dobavljača koje nisu najavljene. Problematično je naravno kada se poklope peakovi na ulazuiI na izlazu u određeno doba dana ili tjedna i onda dolazi do zagušenja. Kao što sam napomenuo pod nedostatkom prostora kapacitet je jedan od najvažnijih resursa, a njega najviše trošimo kroz dozvoljavanje ili ignoriranje umjetnih sezona I pikova.  

  • Akcija – redizajnirati lanac opskrbe u suradnji sa svim sudionicima kako bi se neki od elemenata sezonaliteta ispeglali jer bi na taj način značajno podigli kapacitete isporuka

  

Nedostatak Sredstava za rad

Iako to izgleda kao trivijalan problem, nedostatak sredstava za rad utječe na brzinu i efikasnost logistike. Primjeri su traženje i korištenje neadekvatnih kutija zbog nedostatka onih koje su adekvatne prema veličini; Štopanje ekspedita zbog nedostatka kolica i slični takvi slučajevi.

  • Akcija – mislim da razloge ovih pojava treba tražiti u velikoj frekvenciji isporuka u toku dana – pogledati prijedlog pod rubrikom Vremenski presing

 

Vremenski presing

Velik broj isporuka i manipulacije za istog kupca u toku dana

Velika frekvencija narudžbi od strane kupaca u toku dana dovodi do

  1. nedostatka sredstava - traženje i korištenje neadekvatnih kutija
  2. Velikog stresa zbog malog vremenskog razmaka
  3. Rizik od pravljenja grešaka uslijed žurbe
  • Akcija – napraviti analizu optimalne frekvencije u danu te pokušati naći „sweet spot“ između smanjenja troškova i zadržavanja nivoa usluge prema kupcu

   

Nedostatak robe – defekture

Događaju se slučajevi defektura jer na zalihi nema artikala koje traže kupci i zbog toga se događaju sljedeće stvari:

  • Dodatna manipulacija nakon što roba koja je u defekturi dođe na skladište
  • Dodatna blokada rada uslijed velikog broja prodajnih naloga koji žele riješiti slučajeve defekture

Razlozi za pojavu stockouta djelomično leže u algoritmu na osnovu kojeg MRP radi (vjerojatno sa X-mjesečnim prosjekom prodaje bez ukalkulirane sigurnosne zalihe). Trebalo bi ugraditi i komponentu sigurnosne zalihe koja bi trebala sadržavati elemente zadanog nivoa usluge i rizika od stockouta.

  • Akcija – ažurirati MRP i izračunati sigurnosne zalihe koje bi pokrile od nenadanih pikova u prodaji, željenog nivoa usluge i rizika od defekture

   

Vizualni menadžment

Predlažem da se iskoriste benefiti alata za vizualni menadžment jer su oni sredstvo:

  • stabiliziranja procesa
  • poboljšanja procesa
  • motiviranja zaposlenika da provode ciljeve poduzeća i daje im brojne mogućnosti napredovanja

Cilj vizualnog menadžmenta:

  • Probleme učiniti vidljivima
  • Zaposlenike i pretpostavljene držati u vezi s realnošću
  • jednostavni prikaz podataka
  • otvaranje komunikacijskih kanala
  • spuštanje podatka na razinu koja je vlasnik podatka
  • rasprava o podatku u kontekstu okruženja njegovog nastanka

Neke primjere vizualnog menadžmenta sam pokazao polaznicima, ali se uvođenje treba prilagoditi stvarnim potrebama.

 

 

Inventura

S obzirom da već sada koristite neke elemente cikličke inventure, s tim bih nastavio i dalje

  • Kada se dođe do točnosti inventure preko 99% treba razmotriti uvođenje neke nove tipove inventura kao što je kontinuirana inventura - kao zamjenu za godišnju inventuru – takve vrste inventura imaju dosta prednosti:
    • Vrši je poznavatelj robe – traju kraće
    • Vrši se u vrijeme manjeg obima posla
    • Manji prekid poslovanja
    • Više vremena za značajnije razlike – točnije su
    • puno efikasniji način praćenja zaliha
  • Godišnja inventura zahtijeva trošak i vrijeme – ako se ipak odlučite za zadržavanje godišnje inventure, treba ju izvoditi onda kada vama odgovara s obzirom na najmanji prekid poslovanja i u vrijeme manjeg obima posla

   

Mjerenje

Iako već provodite mjerenja produktivnosti, moj prijedlog je da se sadašnja praksa uskladi sa najboljom svjetskom praksom:

  • Dnevno mjerenje po zadacima
  • Individualno mjerenje točnosti i brzine
  • Vizualno postavljanje metrike i rezultata u skladištu
  • Uključiti zaposlenike u program poboljšanja
  • Prikupljati prijedloge, feedback i informacije od zaposlenika
  • Treninzi i cross-treninzi
  • Dijeljenje rezultata sa kupcima

 

Zaključak

Iako je Tvrtka na zavidnom logističkom nivou, imam dojam da se još uvijek logistika smatra samo jednom od funkcija koje daju podršku prodaji i ostalim funkcijama koje se smatraju stvarnim generatorima rasta i profita. Međutim, ne treba zaboraviti da se prodaja u slučaju Tvrtke odvija većinom na osnovu snage brenda i da se taj brend stvara kvalitetnom logistikom. U konačnici možemo reći da je prava konkurentska prednost Tvrtke u logistici.

U tom smislu bi trebalo uskladiti neke elemente poslovanja u lancu opskrbe Tvrtke kako bi logistika kao konkurentska prednost došla još više do izražaja. Ja sam naveo nekoliko prijedloga u tom smjeru, ali su oni rađeni na osnovu vrlo površne analize i podataka kroz jednodimenzionalno gledanje aktera u logistici. Uvjeren sam da je prava istina negdje u sredini i da bi trbalo zagrebsti malo dublje kako bi potencijali za poboljšanje izašli na vidjelo.

 

 

 

Galerija slika - Moderna proizvodnja

Poslovna videoteka

Poslovna edukacija LOGIKO

LOGISTIKA

Je li logistika Vaša konkurentska prednost? Isporučuje li sreću Vašim kupcima?

 PRODAJA

Postanite proaktivan prodavač i ostvarite uspješnu prodaju! 

NABAVA

Vaš cilj su uštede, kvalitetni procesi i uspješna suradnja s dobavljačima, zar ne? Mi znamo kako ćete ih ostvariti!

PROIZVODNJA

Proizvodnja je puno više od sastavljanja dijelova u cjelinu. Kako upravljati proizvodnjom i planirati?

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Klijenti o nama

DOK-ING d.o.o.

Tvrtka LOGIKO je tijekom 2014. godine izvršila seriju edukacija (treninga) za djelatnike sektora proizvodnje u kompaniji DOK-ING d.o.o. rener je sigurnom rukom kroz naizmjeničnu seriju teorije i rasprava, praktičnih vježbi...

Vipnet

Za potrebe tvrtke VIPNET Logiko je organizirao i proveo edukaciju prodajnog tima i tima za podršku klijenata (customer service) za teme: Telefonska prodaja Direktna prodaja  

Franck d.d.

Miren Milović (Voditelj za Automatiku), Franck d.d.:   Zahvaljujem još jednom na zajedničkom druženju i zanimljivom seminaru. Svojim ću kolegama preporučivati vaše seminare... Rado ću se odazvati na neki od Vaših...

Same Deutz-Fahr Group

Blanka Kobaš (Voditelj odjela logistike), Same Deutz Fahr - Žetelice, Županja: ...ovaj seminar mi je pomogao da uvidim koje su sve mogućnosti vezane za modernizaciju skladišta. Naime smatram da moramo širiti...

Krka-farma d.o.o.

Darija Tabulov (voditelj službe nabave), Krka-farma d.o.o: ....na seminaru Kako smanjiti zalihe u 6 koraka čula sam puno novih stvari o vođenju zaliha (kao npr. ABC i XYZ analize) koje se...

Jadran Galenski laboratorij d.d.

Valentina Bulić (Head of Ointment department, Production), Jadran Galenski laboratorij d.d.: Na seminaru Kako smanjiti zalihe u 6 koraka dobije se pregledan presjek svih uzroka nastanka i načina za smanjivanje zaliha...

Eurotrade

... budućim polaznicima seminara tvrtke Logiko preporučila bi svakako da bez puno razmišljenja prisustvuju odgovarajućem treningu zbog dragocjenih informacija, ideja, savjeta i prijedloga rješenja strateških problema.Osobito zanimljivim i korisnim smatram...

Bosnalijek - Sarajevo, BiH

Inhaus radionice "Upravljanje zalihama" i "Supply Chain Management" su odrađene veoma profesionalno.U velikim kompanijama je neophodno međusobno poznavanje unutarnjih procesa u sektorima/odjeljenjima I razumijevanje istih. Najveća korist održane radionice za nas...

MANN+HUMMEL BA

Ovim putem želim da izrazim zadovoljstvo kvalitetom, načinom i sadržajem, kao i krajnjim rezultatima održanog seminara. I pored određenog nivoa znanja koje smo posjedovali ovaj seminar će doprinjeti sa sistematizujemo...

KONČAR - Energetski Transformatori

Preporučujem svima da dođu na seminar Inventura i ažurnost zaliha iupoznaju lagane i korisne načine u upravljanju zalihama te, u razgovoru sa ostalim polaznicima i kolegama na seminaru razmijene svoje...

European Union Police Mission - BIH

Koristim ovu priliku da Vam se zahvalim na izvanrednom treningu, kako organizaciono tako i sadržajno, i već smo koleginica i ja imali prilike primjeniti naučeno i bukvalno smo citirali neke...

Studio Moderna

  Hvala na odličnoj edukaciji prodajnog tima. Svi su odlično prihvatili trenericu Vedranu - njen pristup i način rada. Efekti su vidljivi!       Ana Orehovec Voditeljica maloprodaje Studio Moderna (Projekt edukacije - serija Inhous seminara i...

Karolina

Seminar (radionica) je bio vrlo koristan prvenstveno iz razloga razmjene promišljanja i rješenja oko provođenja popisa. Korisno je čuti i znati kako to rade i drugi i tako eventualno nešto...

Tinex - Makedonija

Prvo bih Vam se zahvalio na dobro organiziranom edukaciskom treningu kao I mogućnosti razmjene različitih iskustava. Rado bih se priključio I na neki drugi slični trening ukoliko ih organizirate.Ovaj seminar...

PEMO

Suradnja sa tvrtkom LOGIKO koja je za nas organizirala Inhaus trening Upravljanje maloprodajnim mjestom bila je na zavidnoj razini te su zaposlenici proširili vidike i primjenili nova saznanja i iskustva...

SELK - TDK-EPC Corporation

  "Odvojiti problem od osobe""- svakako je nešto što ću imati na umu prilikom rješavanja konfliktnih situacija sa kojima se na svojem radnom mjestu nerijetko susrećem.Postizanje najniže cijene nekog proizvoda ili...

Klima oprema d.d.

Seminar je bio kvalitetno pripremljen, dinamičan. Dotaknute su sve bitne točke SCM-a s modernism osvrtom I praktičnim primjerima kako ga doživljavaju I primjenjuju hrvatske firme.Isto tako bilo je vrlo korisno...

Cemex - Croatia

Veliko je umijeće stručnu problematiku približiti jednostavno i razumljivo, zadržavajući pritom zavidnu razinu energije i zainteresiranosti sudionika za materiju. Sudeći prema dojmovima naših polaznika, to je g. Zriliću pošlo za rukom....

S&T Hrvatska d.o.o.

Radionica je bila vrlo korisna i što je najvažnije, odmah primjenjiva u praksi. Najzanimljivije i najvažnije su mi bile ABC i XYZ analize, kao i analiza razloga postojanja zaliha. U...

Erste Group - Procurement d.o.o.

Zahvaljujem na izuzetno zanimljivom i dinamičnom seminaru na kojem su obrađene teme s kojima se srećemo u svakodnevnom poslu s jednog stručnog polazišta. Također, vjerujem da će nam pomoći i...

Prijava korisnika

O nama

Logiko d.o.o. pomaže klijentima u dodavanju vrijednosti njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching, webinare i konferencije.

Kontakt

Za sve informacije dostupni smo:
 info(@) logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
Prisutni smo na društvenim mrežama: