• Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • Profitability Mag Nakon rasta prodaje odnosno prihoda, profit je jedna od najdražih igračaka svakog poduzetnika, menadžera i vlasnika. Profit je
    Read More
  • Skladište, distribucija i inventura - Kupci obožavaju EFIKASNU LOGISTIKU! Pa kako onda postići da skladišne operacije djeluju brzinom svjetlosti u cilju
    Read More
  • Kao jedan od naprednih usluga koje LOGIKO nudi u svom asortimanu je i prilagođeni trening sa specijalnim izazovima kompanije.
    Read More
  • Za sve prijavljene korisnike naše stranice pripremili smo pregršt besplatnih resursa i materijala. Da bi došli do vrijednih materijala slijedite
    Read More

“Ok Google, rezerviraj moju FlixBus kartu za…”

Umjetnom inteligencijom od sada se mogu kupovati i autobusne karte upravo zahvaljujući FlixBusu, prvom autobusnom prijevozniku u svijetu dostupnom putem virtualnog asistenta - Google Asistent. Odnedavno, putnici mogu pronaći informacije o FlixBus zelenim linijama te kupiti kartu glasovnom naredbom.

Postavljanjem jednostavnog pitanja Google Asistentu korisnici FlixBusa mogu brzo i lako dobiti informacije o mogućim vezama, redu vožnje i trenutnim cijenama karata. Odabirom željenog putovanja, karta se može kupiti putem glasovnih naredbi koje su trenutno dostupne na engleskom, francuskom i njemačkom jeziku. Od ožujka 2017. FlixBusova međunarodna mreža linija s više od 250.000 dnevnih veza integrirana je i u Google karte dok je Google asistent još jedan korak u razvoju i poboljšanju usluga.

Osim partnerstva s vodećim tehnološkim tvrtkama kao što je Google, FlixMobility unutar FlixBus zapošljava tim od 200 razvojnih programera koji rade na stalnom poboljšanju FlixBus proizvoda i usluga, od FlixBus besplatne mobilne aplikacije, pa do mogućnosti praćenja kretanja autobusa u realnom vremenu (Where’s My Bus).

Osim korisnih odgovora na često postavljena pitanja (FAQ), uključeno je i više od 800 jednostavnih FlixBus primjera glasovnih uzorka na tri jezika, svaki prilagođen specifičnim FlixBus kriterijima. Integracija također podržava multimodalnu upotrebu, tj. glas, tekst ili jednostavan klik, ovisno o tome koji uređaj korisnik upotrebljava za komunikaciju s Googleovim asistentom. Integraciju čini 250.000 dnevnih FlixBus veza prema više od 1.700 destinacija u 27 zemalja koje su korisnicima izravno dostupne od kuće u bilo koje vrijeme.


Logiko Klijenti

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Prijava korisnika

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: