• Default
  • Title
  • Date
  • Random

Učinkovita i produktivna maloprodaja

Maloprodajni svijet brzo se mijenja. Povećanje konkurencije i online trgovaca, smanjenje broja zaposlenika i margina, povećanje očekivanja kupaca i potražnja za besprijekornim angažmanom bez pogrešaka samo su neke od problema s kojima maloprodaja svakodnevno gleda u oči.

Kada se suočavaš s konkurencijom i online trgovcima, postupci u trgovini moraju biti jednako učinkoviti kao i procesi u skladišnom poslovanju.

Vjerujemo da klasični način trgovine još uvijek mogu parirati ili čak i nadjačati sve prisutniju e-trgovinu koristeći svoju najveću prednost – lokalni dućan jer još nema on-line zamjene za stvarno gledanje, pregled, osjećaj i kupnju proizvoda osobno.

Današnji uspješni trgovci prilagođavaju se ponuditi najbolje od obje strane: mogućnosti online naručivanja s isporukom putem distribuirane mreže, gdje i kada potrošač to želi. To može biti isporuka u dućanu, ili direktna dostava iz lokalne trgovine, ili jednostavno provjera zaliha i cijena prije no što se naruči u trgovini.

Trgovci u maloprodaji mogu pružiti vrhunsku uslugu bez stajanja iza zaslona terminala – oni su u trgovini među policama licem u lice s kupcem, pravovremeno mogu pružiti sve informacije o produktima, dostupnost zaliha, kao i način isporuke te još mnogo toga.

Način kako ostati korak ispred konkurencije je podignuti efikasnost i fleksibilnost trgovine na način poslovanja kao u skladištima opremom i rješenjima usmjerenim na radnike koji poboljšavaju učinkovitost i maloprodajne operacije, te daju poticaj koji je potreban da se natječe s učinkovitošću distribucijskog centra. Naoružani alatima za uštedu procesa u trgovini, možete dobiti mnogo više od svoje trgovine.

Povezana maloprodaja donosi predvidljivost u ispunjenju procesa, povećava učinkovitost i smanjuje troškove, tako da možete pružiti bolje omnichannel iskustvo i pobijediti u natjecanju podizanja razina usluga koje nudite: Učinkovitost, fleksibilnost, produktivnost.

Jedan od primjera je i korištenje dokazane voice tehnologije u trgovini i objedinjavanje programskih rješenja u funkcionalnije alate za povećanje produktivnosti.

Rješenje pod imenom Connected retail radi na Android uređaju Honeywell Dolphin 75e sa slušalicama SRX-SL, te rješava gore navedene probleme s kojima se maloprodaja suočava.

Prednosti rješenja su:

  1. Manipulacija robom
    Preuzmite kontrolu nad artiklima od zaprimanja do polica, sa sustavno upravljanim zaprimanjem, manipulacijom i otpremanjem dostižući razinu preciznosti u trgovini usporedivu skladišnom poslovanju (na više od 99,7%).
  2. Radna učinkovitost
    Precizni modeli rada uklanjaju nagađanja povezana s utvrđivanjem koliko je radnika potrebno za ispunjavanje svakodnevnih radnih zadaća.
  3. Mjerljivost
    Svaka funkcija procesa ispunjavanja narudžbi može se pratiti i mjeriti kako bi se utvrdilo koliko je vremena potrebno za obavljanje zadataka.
  4. Zadovoljstvo kupaca
    Uspostavite besprijekorno iskustvo kupaca, bilo da kupuju u trgovini, on line ili naručuju robu, a preuzimaju u trgovini.

Takva i tome slična rješenja možete pronaći u Špici koja se preko dvadeset godina bavi optimizacijom lanca opskrbe.


Logiko Klijenti

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: