Webinar: Vještine u nabavi - OCJENJIVANJE dobavljača

Prijavi se
  • Podnaslov: "DOBAVLJAČ KOJI ME JE VOLIO" - Strategije za ocjenjivanje dobavljača
  • Mjesto održavanja: Webinar
  • Vrijeme održavanja: 14,00 - 15,30 h
  • Vaše ulaganje: 500,00 Kn + PDV - 65 € za polaznike iz regije
  • Promotivna cijena: dva webinara zajedno 900 kn + PDV (120 Eura) ili tri webinara iz serije za 1100 kn + PDV ili 160 Eura (za goste iz regije) - do 07.04.2017
  • Trener: Antonio Zrilić

 

Serijal webinara Dobavljač koji me je volio:

U sklopu serijala Dobavljač koji me je volio pripremili smo nekoliko zanimljivih tema vezanih uz upravljanje s dobavljačima. Krajem prošlog mjeseca (velljače) održali smo prvi službeni webinar sa temom Selekcija dobavljača i rezultat je bio izvan očekivanja. Sa tim pozitivnim vjetrom u leđima odlučili smo da idemo dalje.

  • Selekcija dobavljača - na raspolaganju je snimka i popusti ako se uzme više webinara iz serijala
  • Ocjenjivanje dobavljača - 12.04.2017

     špijun koji me volio

  • Umjetnost pregovaranja s dobavljačima (27.04.2017) - s naglaskom na telefonsko pregovaranje, pregovaranje preko e-maila i pregovaranje sa teškim dobavljačima 

Mislimo da su ove teme danas nezaobilazne pa želimo pomoći profesionalcima u nabavi da što bolje optimiziraju svoju nabavu na korist svoje kompanije i u svrhu svog osobnog rasta i razvoja. 

Polaznici koji kupe:

 

 

Kome je webinar namijenjen:

 

  • Poduzetnnicima i direktorima malih i srednjih poduzeća
  • Direktorima logistike i nabave, profesionalcima i odgovornima za funkcioniranje nabave i/ili lanca opskrbe.
  • Svim tvrtkama koje žele unaprijediti učinkovitost u odjelu nabave.

 

Ocjenjivanje dobavljača by Antonio Zrilić:

 

  • Evolucija vrednovanja dobavljača bazirano na Total Cost of Ownership (TCO)
  • 10 C kod ocjenjivanja dobavljača

  • Tri elementa ocjenjivanja dobavljača

  • Koje dobavljače ocjenjivati?

  • Kako odabrati dobavljače s najvećim utjecajem

  • ABC analiza dobavljača

  • Svi mi procjenjujemo – Tko bi trebao ocjenjivati dobavljače?

  • Kriteriji za mjerenje i ocjenjivanje – 18 elemenata  tablice za mjerenje dobavljača

  • Definiranje poslovno specifičnih podkriterija, mjerila i pondera

  • Proces ocjenjivanja - Tri faze vrednovanja dobavljača

  • Matrica ocjenjivanja dobavljača

  • Interpretacija mjerenja dobavljača

  • Nema evaluacije bez posljedica

  • CASE STUDY (Primjer) - Ocjenjivanje dobavljača ventila

  • ... i mali poklon za Vas:

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.- lista sa popisom kriterija kao pomoć u ocjenjivanju dobavljača

 

 

Webinari:

 

S obzirom na veliku potražnju za edukacijama iz područja Supply Chain Managmenta te ograničeno vrijeme trenera odlučili smo otvoriti još jedan kanal za edukacije iz ovog područja i to putem webinara.

Webinar (eng. Webinar – WEB based semINAR) je seminar, predavanje ili radionica koja se prenosi putem Interneta. Događa se u realnom vremenu i uključuje zvučnu, tekstualnu ili videokomunikaciju između predavača i polaznika koji se nalaze na različitim mjestima. Razina interakcije ovisi o autoru i temi koja se izlaže. Webinarima se može pristupiti s bilo kojeg računala koje ima pristup Internetu, a naknadno je moguće preuzeti i pogledati snimku webinara.

Tehnički preduvjet za praćenje webinara je računalo sa zvučnicima spojeno na Internet prosječne brzine. Mikrofon i slušalice čine sudjelovanje udobnijim, ali nisu neophodni.

Na ovim stranicama dostupne su snimke održanih webinara, te najave onih koji će se održati u budućnosti.

Koje su prednosti webinara?

  • ekonomičnost – polaznik ne odvaja ni vrijeme ni troškove na odlazak do edukacije
  • jednostavnost - pristup s bilo kojeg mjesta gdje polaznik ima računalo i pristup Internetu
  • udobnost – nema ometanja drugih
  • efikasnost – velika je usredotočenost na sadržaj i tijek edukacije

 

O treneru:

 

Antonio Zrilić:

  • Osnivač tvrtke Logiko d.o.o.
  • Pomaže kompanijama u povećanju profitabilnog rasta i unaprjeđenju cash-flowa
  • Proveo je više uspješnih međunarodnih projekatavezanih uz povećanje kapaciteta, optimizaciju procesa i smanjenja troškova (Irska, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Makedonija, BIH)
  • Višegodišnje iskustvo na području razvoja menadžmenta iz logistike i nabave – certificirani trener više organizacija
  • Autor jedinstvene metodologije kao što je Optimizacija zaliha u 6 koraka™ i Povećanje cash-flow potencijala poduzeća
  • Autor je knjige Upravljanje zalihama u šest koraka te je suradnik više stručnih časopisa i publikacija
  • Autor programa za smanjenje zaliha i naručivanje StockOptimizer
  • Nosilac je certifikata: Certified Managment Consultant”; „Green Belt Six Sigma“; „SAP Solution Consultant Supply Chain Management” 
  • Član je Hrvatske udruge izvoznika; CISEX; Udruge za upravljanje lancem opskrbe i Hrvatske udruge za nabavnu djelatnost.
Pročitano 1164 puta Poslijednja izmjena dana 13 Svi 2017
Molim prijavite se ako želite komentarati

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.