Trening programi by Antonio Zrilić

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

7 VJEŠTINA ZA USPJEŠNO VOĐENJE NABAVE

Prijavi se
  • Mjesto održavanja: U prostorijama klijenta
  • Vrijeme održavanja: Prema dogovoru
  • Trener: Antonio Zrilić

 

 

Uvod:

 

Pred timovima u nabavi se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći izazovi s kojima se moraju uhvatiti u koštac svakoga dana. Ovaj set vještina možemo nazvati Mini akademija za nabavu i sastoji se od vještina koje svaki profesionalac u nabavi i lancu opskrbe mora ovladati. One se temelje na načelima profesionalne efikasnosti te predstavljaju temelj poslovne uspješnosti. Ova ekskluzivna radionica, namijenjena voditeljima i direktorima nabave te onim profesionalcima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja. Svi koji rade u nabavi i žele proširiti krug utjecaja nabave trebaju poslušati ovaj seminar!

Ova ekskluzivna radionica namijenjena voditeljima nabave i onima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja kao što su:

  • Kako djelotvorno komunicirati sa partnerima, kolegama i nadređenima?
  • Kako pregovarati sa teškim dobavljačima te kako poslovati s njima?
  • Kako postavljati i uskladiti ciljeve u nabavi?
  • Kako se osloboditi tiranije hitnog i odrediti prioritete?
  • Kako proširiti utjecaj nabave i postati uspješniji i djelotvorniji…?
  • Koju nabavnu strategiju koristiti u odnosu na dobavljače?
  • Koje kriterije treba uzeti u obzir kod odabira dobavljača?
  • Kako pravilno ocijeniti dobavljača?
  • Da li dobavljača treba tretirati kao prijatelja ili kao neprijatelja?
  • Koncepti upravljanja zalihama (Kanban, VMI, sigurnosne zalihe, optimalna količina narudžbe). Kako izračunati optimalnu količinu nabave (EOQ)?
  • Koje analize provoditi u nabavi (ABC i XYZ analiza). 
  • Koliki je Cash-flow potencijal vaših zaliha i kako smanjiti troškove zaliha?
  • Kontrolig u nabavi i koju metriku upotrebljavati?
  • Koliki je potencijal ušteda u nabavi i kako ih mjeriti?
Svi koji rade u nabavi i žele proširiti krug utjecaja nabave trebaju poslušati ovaj seminar!

 

 

Kome je seminar namijenjen:

 

  • Voditeljima i direktorima nabave i lanca opskrbe te profesionalcima i referentima nabave koji žele nešto više.
  • Svim tvrtkama koje žele unaprijediti učinkovitost djelatnika u odjelu nabave i lanca opskrbe.

 

Koje su koristi od seminara:

Koristi za poduzeće:

  • Samo smanjenje troškova po jedinici proizvoda više nije dovoljno za uspjeh.
  • Puno veće uštede u nabavi postižu se kroz djelovanje na usklađivanju strategije nabave sa poduzećem.
  • Bolje upravljanje vremenom omogućava nam strateško i proaktivno djelovanje te lakše određivanje prioriteta.
  • Dobre i kvalitetne odnose i partnerstva stvaraju slobodni i neovisni ljudi i organizacije.

 

Koristi za pojedince:

  • Kad smo proaktivni upravljamo stvarima, a ne one nama – djelujemo sigurniji i lakše napredujemo u poslu.
  • Kada se oslobodimo pritiska vremena i poslova koje moramo dobiti, postajemo neovisni da stvorimo kvalitetne odnose, komunikaciju i karijeru.
  • Ako djelujemo na osnovu načela puno lakše određujemo prioritete za sebe osobno i za odjel nabave i za poduzeće
  • ... i mali poklon za Vas:

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.- lista sa popisom kriterija kao pomoć u ocjenjivanju dobavljača

Sadržaj:

Redoslijed u komunikaciji

  • Kako prezentirati u nabavi
  • Kompromis (izgradnju povjerenja s dobavljačima) - Suradnja-Dvostruka Pobjeda
  • Umijeće pregovaranja (telefonsko pregovaranje)

Postavljanje ciljeva u nabavi

  • Kako odrediti ciljeve u nabavi - Usklađivanje strategije i ciljeva nabave sa poduzećem
  • Razlika između vodstva i upravljanja
  • Implementacija metrike u nabavi
  • Koliko su važni ciljevi u pregovorima s dobavljačima?

Određivanje prioriteta ili upravljanje vremenom u nabavi

  • Definiranje prioriteta na osnovu načela
  • Metode u upravljanju vremenom (Eisenhowerova metoda, ABC i Pareto analiza)
  • Kako prevladati tiraniju hitnog
  • Vrste delegiranja u nabavi

Proaktivnost u nabavi - Kako zadržati inicijativu?

  • Krug preokupacija i krug utjecaja
  • Širenje kruga utjecaja
  • Savjeti za komunikaciju voditelja nabave sa izvršnim rukovodstvom
  • Reaktivan govor vs. proaktivan govor

Proces odabira dobavljača

  • Kriteriji za odabir dobavljača
  • Faze procesa odabira dobavljača

Ocjenjivanje dobavljača

  • Tko treba ocjenjivati dobavljače?
  • Kriterij i metode 
  • Proces ocjenjivanja

Najveća vrijednost nabave

  • Kako odrediti pravi asortiman?
  • Kako odrediti pravu količinu nabave?
  • Pametna količina narudžbe (Smart Order)

Uštede u nabavi

  • Koliki je potencijal ušteda u nabavi?
  • Kako smanjiti troškove zaliha
  • Kako izračunati optimalnu količinu nabave (EOQ)?
  • Koliki je Cash-flow potencijal vaših zaliha?

Metode:

 

Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije
 

Vježbe:

  • Promjena paradigme i percepcije,
  • Vježba slušanja,
  • 'Pregovarač crni pojas',
  • SMART ciljevi,
  • „Win-win“,
  • „Zatvorenička dilema“
     

Test:

  • Kako trošimo vrijeme
     

Primjeri:

  • Strateško povezivanje Toyote s dobavljačima; Savezi vs. preuzimanje
     

Case study:

  • Zara i Dell Computer

 

O treneru:

Antonio Zrilić:

  • Osnivač tvrtke Logiko d.o.o.
  • Pomaže kompanijama u povećanju profitabilnog rasta i unaprjeđenju cash-flowa
  • Proveo je više uspješnih međunarodnih projekatavezanih uz povećanje kapaciteta, optimizaciju procesa i smanjenja troškova (Irska, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Makedonija, BIH)
  • Višegodišnje iskustvo na području razvoja menadžmenta iz logistike i nabave – certificirani trener više organizacija
  • Autor jedinstvene metodologije kao što je Optimizacija zaliha u 6 koraka™ i Povećanje cash-flow potencijala poduzeća
  • Autor je knjige Upravljanje zalihama u šest koraka te je suradnik više stručnih časopisa i publikacija
  • Autor programa za smanjenje zaliha i naručivanje StockOptimizer
  • Nosilac je certifikata: Certified Managment Consultant”; „Green Belt Six Sigma“; „SAP Solution Consultant Supply Chain Management” 
  • Član je Hrvatske udruge izvoznika; CISEX; Udruge za upravljanje lancem opskrbe i Hrvatske udruge za nabavnu djelatnost
t.

 

 

Pročitano 3648 puta Poslijednja izmjena dana 24 Srp 2017
Molim prijavite se ako želite komentarati

Master Class Options

  • Master Class Training PLUS+

    Master Class Training PLUS+

    Master Class Training + Snimka sa prezentacijom i vježbama
    4590 Kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima Snimka kompletnog seminara
  • Master Class Training

    Master Class Training

    Puno sudjelovanje na dvodnevnom LOGIKO Master Class trainingu
    3790 kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima ---
  • Snimka Master Class Training

    Snimka Master Class Training

    Kompletna snimka Master Class Traininga sa prezentacijom
    1500 kn + PDV Know How + Slušanje odgovora na pitanja polaznika --- Primjeri + Mehanika i praćenje vježbi i Case Studyia Snimka kompletnog seminara
  • 1

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Kontakt

Za sve informacije dostupni smo:
 info(@) logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
Prisutni smo na društvenim mrežama: