Trening programi by Antonio Zrilić

×

Greška

The parameter "roksprocket.layouts..service" must be defined.

7 VJEŠTINA ZA USPJEŠNO VOĐENJE NABAVE Istaknuto

Prijavi se
  • Mjesto održavanja: Centar za poduku Trinom - Strojarska cesta 24, 10 000 ZAGREB
  • Vrijeme održavanja: 14-15.10.2021 (9,00 - 16,00 h)
  • Vaše ulaganje: 3290,00 Kn + PDV ili 440 €
  • Rane prijave: 2800,00 Kn + PDV ili 370 € (do 08.10.2021.)
  • Promotivna cijena: Popust za rane prijave! 2800,00 Kn + PDV
  • Event + DVD sa snimkom: 4390,00 Kn + PDV (630 €)
  • Napomena: Seminar će se održavati uz pridržavanje epidemioloških mjera. U slučaju neodržavanja seminara polaznici će dobiti povrat uplaćenih kotizacija.
  • Trener: Antonio Zrilić

 

 

Uvod:

 

Pred timovima u nabavi se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći izazovi s kojima se moraju uhvatiti u koštac svakoga dana. Ovaj set vještina možemo nazvati Mini akademija za nabavu i sastoji se od vještina koje svaki profesionalac u nabavi i lancu opskrbe mora ovladati. One se temelje na načelima profesionalne efikasnosti te predstavljaju temelj poslovne uspješnosti. Ova ekskluzivna radionica, namijenjena voditeljima i direktorima nabave te onim profesionalcima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja. Svi koji rade u nabavi i žele proširiti krug utjecaja nabave trebaju poslušati ovaj seminar!

Ova ekskluzivna radionica namijenjena voditeljima nabave i onima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja kao što su:

  • Koliki je potencijal ušteda u nabavi i kako ih mjeriti?
  • Kako uštede u nabavi utječu na profit?
  • Kako djelotvorno komunicirati sa partnerima, kolegama i nadređenima?
  • Kako pregovarati sa teškim dobavljačima te kako poslovati s njima?
  • Kako postavljati i uskladiti ciljeve u nabavi?
  • Kako se osloboditi tiranije hitnog i odrediti prioritete?
  • Kako proširiti utjecaj nabave i postati uspješniji i djelotvorniji…?
  • Koju nabavnu strategiju koristiti u odnosu na dobavljače?
  • Koje kriterije treba uzeti u obzir kod odabira dobavljača?
  • Kako pravilno ocijeniti dobavljača?
  • Da li dobavljača treba tretirati kao prijatelja ili kao neprijatelja?
  • Koncepti upravljanja zalihama (Kanban, VMI, sigurnosne zalihe, optimalna količina narudžbe). Kako izračunati optimalnu količinu nabave (EOQ)?
  • Koje analize provoditi u nabavi (ABC i XYZ analiza). 
  • Koliki je Cash-flow potencijal vaših zaliha i kako smanjiti troškove zaliha?
  • Kontrolig u nabavi i koju metriku upotrebljavati?
Svi koji rade u nabavi i žele proširiti krug utjecaja nabave trebaju poslušati ovaj seminar!

 

 

Kome je seminar namijenjen:

 

  • Voditeljima i direktorima nabave i lanca opskrbe te profesionalcima i referentima nabave koji žele nešto više.
  • Svim tvrtkama koje žele unaprijediti učinkovitost djelatnika u odjelu nabave i lanca opskrbe.

 

Koje su koristi od seminara:

Koristi za poduzeće:

  • Nabava je posao u kojem su bitni odnosi, komunikacija i fokusiranost.
  • Smanjenje troškova po jedinici proizvoda je bitno, ali nije dovoljno za uspjeh.
  • Puno veće uštede u nabavi postižu se kroz djelovanje na usklađivanju prioriteta nabavljača i odjela nabave sa poduzećem.
  • Dobre i kvalitetne odnose i partnerstva stvaraju slobodni i neovisni ljudi i organizacije. 

Koristi za pojedince:

  • Kad smo proaktivni upravljamo stvarima, a ne one nama – djelujemo sigurniji i lakše napredujemo u poslu.
  • Kada se oslobodimo pritiska vremena i poslova, postajemo neovisni da stvorimo kvalitetne odnose, komunikaciju i karijeru.
  • Ako djelujemo na osnovu načela i znanja puno lakše određujemo prioritete za sebe osobno i za odjel nabave i za poduzeće
  • ... i mali poklon za Vas:

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.- lista sa popisom kriterija kao pomoć u ocjenjivanju dobavljača

Sadržaj:

Strateška nabava - Kako zadržati inicijativu?

  • Globalni trendovi
  • Sve počinje i završava s nabavljačem - Kako utjecati na interne stakeholdere?
  • Da li je nabava Pepeljuga ili Princeza? - Položaj nabave unutar lanca opskrbe
  • Životni ciklus - Tri faze nabave
  • Nabava 2025. - 2 funkcije nabave u budućnosti
  • Nabavne strategije za izvrsnost poduzeća – Kraljičeva matrica primijenjena na vašu nabavu
  • 6 strategija lanca opskrbe u recesijsko vrijeme

Komunikacija i pregovori u nabavi

  • Kako komunicirati ono što je bitno?
  • Kompromis (izgradnja povjerenja s dobavljačima) - Suradnja-Dvostruka Pobjeda
  • Kako prezentirati u nabavi - Što, Koga i Zašto informirati u nabavi?
  • Redoslijed u komunikaciji - Aktivno slušanje
  • Osnovna pravila pregovaranja u nabavi
  • Pregovaranje ušima - 10 savjeta za telefonsko pregovaranje
  • Pregovaranje očima - 9 savjeta za telefonsko pregovaranje
  • Kako primiti ponudu?
  • 14 pravila za pregovaranje iz slabog položaja
  • Što je BATNA u pregovorima i kako ju odrediti?

Postavljanje ciljeva u nabavi

("Svaki uspjeh počinje s ciljevima." Miyamoto Musashi - najveći mačevalac u povijesti Japana)

  • Određivanje strateškog okoliša nabave
  • Kako uravnotežiti uloge?
  • Koliko jasno su postavljeni ciljevi nabave u vašoj organizaciji?
  • Metode za određivanje učinkovitih ciljeva – SMART I CSI metoda?
  • Kako odrediti ciljeve u nabavi - Usklađivanje strategije i ciljeva nabave sa poduzećem
  • Koliko su važni ciljevi u pregovorima s dobavljačima?

Određivanje prioriteta ili upravljanje vremenom u nabavi

  • Tiranija hitnog - Koliko ste vremena u danu proveli gaseći požare?
  • 4 generacije upravljanja vremenom
  • Analiziraj svoje vrijeme – da li upravljati vremenom ili sobom
  • Eisenhowerova matrica – u kojem kvadrantu trošite vrijeme?
  • Metode određivanje prioriteta 
  • Vrste delegiranja ili kome delegirati?
  • Check-lista delegiranja
  • 1-satna aktivnost koja će potpuno promijeniti vaš tjedan

Upravljanje dobavljačima

  • Proces nabave (sourcing & purchasing)
  • 9 mjesta na kojima najprije treba potražiti novog dobavljača?
  • Koju strategiju sourcinga koristiti?
  • Proces odabira dobavljača - 15 kriterija za odabir dobavljača
  • CASE STUDY: Odabir dobavljača (metoda više kriterija)
  • 10 C kod ocjenjivanja dobavljača
  • Tri elementa ocjenjivanja dobavljača
  • Koje dobavljače ocjenjivati?
  • Kriteriji za mjerenje dobavljača
  • Matrica ocjenjivanja dobavljača
  • Primjer ocjenjivanja u nabavi

Upravljanje zalihama Najveća vrijednost nabave

  • Kako odrediti pravi asortiman?
  • Kako odrediti pravu količinu (Optimalna količina narudžbe - EOQ)?
  • Pametna količina narudžbe (Smart Order)
  • Tri strategije za optimizaciju zaliha
  • Matrica metoda naručivanja
  • O čemu ovise i kako izračunati Sigurnosne zalihe?
  • Koliki je Cash-flow potencijal vaših zaliha?
  • 10 načina za rješavanje nekurentnih zaliha!

Upravljanje troškovima i uštede u nabavi

  • Koliki je potencijal ušteda u nabavi?
  • Kako smanjiti troškove zaliha
  • Kako izračunati optimalnu količinu nabave (EOQ)?
  • Koji je trošak nabave robe po industriji i kako uštede u nabavi utječu na profit?
  • TCO Analiza (Ukupni troškovi nabave)
  • Točka pokrića – nabaviti ili proizvesti (make or buy odluka)?

Metode:

 

Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije
 

Vježbe:

  • Promjena paradigme i percepcije,
  • Vježba slušanja,
  • 'Pregovarač crni pojas',
  • SMART ciljevi,
  • „Win-win“,
  • „Zatvorenička dilema“
     

Test:

  • Kako trošimo vrijeme
     

Primjeri:

  • Strateško povezivanje Toyote s dobavljačima; Savezi vs. preuzimanje
     

Case study:

  • Zara i Dell Computer

 

O treneru:

Antonio Zrilić:

  • Osnivač tvrtke Logiko d.o.o.
  • Pomaže kompanijama u povećanju profitabilnog rasta i unaprjeđenju cash-flowa
  • Proveo je više uspješnih međunarodnih projekatavezanih uz povećanje kapaciteta, optimizaciju procesa i smanjenja troškova (Irska, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Makedonija, BIH)
  • Višegodišnje iskustvo na području razvoja menadžmenta iz logistike i nabave – certificirani trener više organizacija
  • Autor jedinstvene metodologije kao što je Optimizacija zaliha u 6 koraka™ i Povećanje cash-flow potencijala poduzeća
  • Autor je knjige Upravljanje zalihama u šest koraka te je suradnik više stručnih časopisa i publikacija
  • Autor programa za smanjenje zaliha i naručivanje StockOptimizer
  • Nosilac je certifikata: Certified Managment Consultant”; „Green Belt Six Sigma“; „SAP Solution Consultant Supply Chain Management” 
  • Član je Hrvatske udruge izvoznika; CISEX; Udruge za upravljanje lancem opskrbe i Hrvatske udruge za nabavnu djelatnost
t.

 

 

Pročitano 6180 puta Poslijednja izmjena dana 14 Ruj 2021

Video sadržaj

Izjave polaznika seminara 7 vještina za vođenje nabave
Molim prijavite se ako želite komentarati

Master Class Options

  • Master Class Training PLUS+

    Master Class Training PLUS+

    Master Class Training + Snimka sa prezentacijom i vježbama
    4590 Kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima Snimka kompletnog seminara
  • Master Class Training

    Master Class Training

    Puno sudjelovanje na dvodnevnom LOGIKO Master Class trainingu
    3290 kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima ---
  • Snimka Master Class Training

    Snimka Master Class Training

    Kompletna snimka Master Class Traininga sa prezentacijom
    1900 kn + PDV Know How + Slušanje odgovora na pitanja polaznika --- Primjeri + Mehanika i praćenje vježbi i Case Studyia Snimka kompletnog seminara
  • 1

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 777 98 67
+385 1 777 98 67
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: