• Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • Profitability Mag Nakon rasta prodaje odnosno prihoda, profit je jedna od najdražih igračaka svakog poduzetnika, menadžera i vlasnika. Profit je
    Read More
  • Skladište, distribucija i inventura - Kupci obožavaju EFIKASNU LOGISTIKU! Pa kako onda postići da skladišne operacije djeluju brzinom svjetlosti u cilju
    Read More
  • Kao jedan od naprednih usluga koje LOGIKO nudi u svom asortimanu je i prilagođeni trening sa specijalnim izazovima kompanije.
    Read More
  • Za sve prijavljene korisnike naše stranice pripremili smo pregršt besplatnih resursa i materijala. Da bi došli do vrijednih materijala slijedite
    Read More

Problemi s logistikom smanjili kvartalnu dobit H&M-a

Švedski maloprodajni lanac Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je o osjetno manjoj neto dobiti u trećem fiskalnom tromjesečju zbog problema s novim logističkim sustavom. U tromjesečnom razdoblju zaključno s kolovozom kompanija je poslovala s neto dobiti od 299 milijuna eura, što je 18,4 posto manje nego što su zabilježili u istom razdoblju lani.

Prihodi bez PDV-a porasli su devet posto, na 55,8 milijardi kruna. Isti postotni rast zabilježili su i ako se uključi PDV, dosegnuvši 64,8 milijardi kruna. Iskazani u lokalnoj valuti i s uračunatim PDV-om uvećani su 4 posto. Problemi s uvođenjem novog logističkog sustava prouzročili su dodatne troškove od oko 400 milijuna kruna, smanjivši također prodaju za 8 posto na nekoliko ključnih tržišta, uključujući Sjedinjene Države, Francusku i Italiju, izvijestili su iz H&M-a.

Napominju kako nastavljaju s ulaganjima u prodaju putem interneta, koja je u promatranom tromjesečnom razdoblju porasla više od 30 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. H&M prodaje odjeću putem interneta na 47 tržišta, kazao je u priopćenju izvršni direktor švedske tvrtke Karl-Johan Persson.

Poput ostalih kompanija u modnoj industriji, i H&M prilagođava poslovni model pojačanoj potražnji za kupnjom putem interneta i manjem broju kupaca u fizičkim trgovinama.

Ukupno je H&M na kraju kolovoza imao 4.841 trgovinu širom svijeta, uključujući franšize. Na kraju prošle godine imali su ih 4.553.  Lider/Hina


Logiko Klijenti

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Master Class Options

  • Master Class Training PLUS+

    Master Class Training PLUS+

    Master Class Training + Snimka sa prezentacijom i vježbama
    4590 Kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima Snimka kompletnog seminara
  • Master Class Training

    Master Class Training

    Puno sudjelovanje na dvodnevnom LOGIKO Master Class trainingu
    3290 kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima ---
  • Snimka Master Class Training

    Snimka Master Class Training

    Kompletna snimka Master Class Traininga sa prezentacijom
    1500 kn + PDV Know How + Slušanje odgovora na pitanja polaznika --- Primjeri + Mehanika i praćenje vježbi i Case Studyia Snimka kompletnog seminara
  • 1

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: