• Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • Profitability Mag Nakon rasta prodaje odnosno prihoda, profit je jedna od najdražih igračaka svakog poduzetnika, menadžera i vlasnika. Profit je
    Read More
  • Skladište, distribucija i inventura - Kupci obožavaju EFIKASNU LOGISTIKU! Pa kako onda postići da skladišne operacije djeluju brzinom svjetlosti u cilju
    Read More
  • Kao jedan od naprednih usluga koje LOGIKO nudi u svom asortimanu je i prilagođeni trening sa specijalnim izazovima kompanije.
    Read More
  • Za sve prijavljene korisnike naše stranice pripremili smo pregršt besplatnih resursa i materijala. Da bi došli do vrijednih materijala slijedite
    Read More

Svaki mjesec iz Rijeke u Mađarsku 5.280 tona

Maersk Line, tvrtka Jadranska vrata i PPD transport uskoro bi trebali potpisati ugovor o skladištenju i transportu dijelova postrojenja za novu tvornicu baterija za električne automobile tvrtke Samsung SDI u Mađarskoj, doznaje Jutarnji list.

Prema dostupnim informacijama, iz kontejnerskog terminala Brajdica u Rijeci, kojim upravlja tvrtka Jadranska vrata, mjesečno bi se vlakovima PPD-a u Mađarsku trebalo prevesti 5.280 tona materijala u vlasništvu južnokorejskog Samsunga SDI. Tjedno bi iz Rijeke u Mađarsku prometovao jedan vlak s 55 kontejnera, svaki napunjen s 24 tone robe, a prvi vlak iz Rijeke bi trebao krenuti već krajem ovog mjeseca.

Projekt je u testnoj fazi u sklopu koje je obavljeno nekoliko vožnji vlakom iz Rijeke u Mađarsku i sve je prošlo u redu. Naši sugovornici tvrde kako je riječ o iznimno važnom poslu koji Luka Rijeka i Jadranska vrata pokušavaju realizirati desetljećima, a to je uspostavljanje intermodularnog servisa za Srednju Europu. Riječ je o tome da roba s Dalekog istoka brodovima dolazi u Rijeku, a onda se kopnom, u pravilu željeznicom, transportira za Srednju Europu.

Usluge terminala Brajdica za prijevoz svojih roba u Mađarsku zasad koriste južnokorejske kompanije Hakook i LOTTE Chemical. Količina robe koja se prevozi manja je nego u slučaju Samsunga.

S velikim zakupom kontejnerskog prostora na terminalu Brajdica i terminalu Zagrebačka obala, kada uskoro bude završen, ima smisla gradnja dvokolosječne nizinske pruge od granice s Mađarskom do Rijeke i ulaganje oko milijardu eura u gradnju pruge od Zagreba do Rijeke.

Procjene govore kako bi po 600.000 TEU tereta na terminalima na Brajdici i Zagrebačkoj obali, koji bi trebalo transportirati dalje u Europu, bilo dovoljno da se isplati gradnja pruge.


Logiko Klijenti

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Master Class Options

  • Master Class Training PLUS+

    Master Class Training PLUS+

    Master Class Training + Snimka sa prezentacijom i vježbama
    4590 Kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima Snimka kompletnog seminara
  • Master Class Training

    Master Class Training

    Puno sudjelovanje na dvodnevnom LOGIKO Master Class trainingu
    3290 kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima ---
  • Snimka Master Class Training

    Snimka Master Class Training

    Kompletna snimka Master Class Traininga sa prezentacijom
    1500 kn + PDV Know How + Slušanje odgovora na pitanja polaznika --- Primjeri + Mehanika i praćenje vježbi i Case Studyia Snimka kompletnog seminara
  • 1

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: