
Kompanija Nelt, koja je obilježila 25 godina poslovanja, priopćila je da je u ovoj godini investirala 15 milijuna eura u regionalno širenje integriranih logističkih usluga.
"Liderska pozicija i uspjesi koje ostvarujemo 25 godina rezultat su našeg stalnog ulaganja u unaprijeđenje usluga, primjenu novih tehnologija, i investiranje u edukaciju i razvoj zaposlenih. U skladu sa principima etičnog, odgovornog i održivog poslovanja, planiramo širenje na nova tržišta i daljnji organski rast. Pored toga, također smo fokusirani na projekte lokalne zajednice u obrazovanju, zbog čega smo prepozanti kao važan član šire društvene zajednice", izjavio je glavni direktor Nelt Grupe Miloš Jelić.
Kako navode, u godini u kojoj se obilježava značajan jubilej, izvršena je transformacija upravljačke strukture Nelt Grupe i prošireno je poslovanje na nova tržišta. Nelt Grupa navodi da je nedavno započela poslovne operacije na tržištu Albanije, akvizicijom kompanije All Balkans Corporation iz Tirane.
Daljnji planovi na albanskom tržištu usmjereni su na razvoj ponude robe široke potrošnje i farmaceutskih proizvoda, kao i ulazak u sektor ugostiteljstva.
Nelt je, kako dodaju, ove godine sklopio i dva nova strateška partnerstva, započevši suradnju sa kompanijama Nectar i Nestle.
Također, na tržištima Zapadnog Balkana, započeta je i distribucija brenda Nutrino, proizvoda tvornice dečije hrane Baby food factory, otvorenoj prošlog meseca u Dobanovcima. Radi se o partnerskoj greenfield investiciji vrijednoj 34 milijuna eura.
Nelt zapošljava 4.000 ljudi u 11 kompanija, na isto toliko tržišta u jugoistočnoj Europi i Africi. SEEbiz / Beta