• Shandong platio koncesiju za autocestu Banja Luka-Prijedor

    Shandong platio koncesiju za autocestu Banja Luka-Prijedor

    Ministar prometa i veza Republike Srpske Neđo Trninić rekao je da koncesijska naknada kineske kompanije Shandong za izgradnju autoceste Banja Luka-Prijedor plaćena u iznosu od 4,47 milijuna eura. Read More
  • Od iduće godine plaćat će se dodatak na cestarinu

    Od iduće godine plaćat će se dodatak na cestarinu

    Za korištenje autoceste na pravcima Ljubljana-Kopar i Ljubljana-Šentrupert od 1. siječnja 2019. godine  kamioni i autobusi plaćat će dodatak na cestarinu, a prihod će država namijeniti financiranju drugog kolosijeka pruge Divača-Kopar. Read More
  • U hrvatskim zračnim lukama 10,5% više putnika nego lani

    U hrvatskim zračnim lukama 10,5% više putnika nego lani

    Hrvatske zračne luke u 10 mjeseci prihvatile su 9,9 milijuna putnika ili 10,5 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, a samo je u listopadu bilo 905 tisuća putnika ili 11,7 posto više nego lanjskog listopada, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS). Read More
  • Pelješki most gradit će 650 radnika, većinom Kineza

    Pelješki most gradit će 650 radnika, većinom Kineza

    China Road and Bridge Coporation (CRBC) koja je potkraj srpnja uvedena u posao gradnje Pelješkog mosta, završila je dodatne istražne radove na lokacijama temeljenja mosta.  A ti istražni radovi pokazali su, doznaje Večernji list u Hrvatskim cestama, da su duljine pilota unutar očekivanih vrijednosti te nema potrebe za izmjenom rasporeda pilota ili načina temeljenja. Read More
  • FedEx pod pritiskom zbog pada poslovanja u Europi

    FedEx pod pritiskom zbog pada poslovanja u Europi

    Međunarodni trgovinski sukobi ostavljaju svoj znak na američkoj logističkoj grupi FedEx. Prilikom prezentacije podataka za drugi fiskalni kvartal ove godine, zbog slabog međunarodnog poslovanja, smanjene su godišnje prognoze. Očekuje se da će prilagođena zarada po dionici iznositi od 15,50 do 16,60 američkih dolara. Do sada je grupa imala cilj od 17,20 do 17,80 dolara. Read More
  • Prva e-autocesta spremna

    Prva e-autocesta spremna

    Prema pisanju eurotransport.de, prva e-autocesta u Njemačkoj je spremna. Grupa Siemens završila je pripreme za izgradnju neophodne infrastrukture na autocesti A5 na dionicama Langen – Merfelden i Darmstadt – Weiterstadt što će omogućiti saveznoj državi Hesen odgovarajuća testiranja do početka službenog puštanja u rad e-autoceste koji je planiran za sljedeću 2019. godinu. Read More
  • cargo-partner zaslužan za simfonijsko zadovoljstvo u Japanu

    cargo-partner zaslužan za simfonijsko zadovoljstvo u Japanu

    Poznati austrijski koncertni organizator obratio se cargo-partneru sa zahtjevom za vođenje opsežne isporuke orkestra iz Austrije u Japan. Budući da su već ranije uspješno surađivali na nizu sličnih logističkih projekata, cargo-partner je odabran kao prvi izbor. Pošiljka je obuhvaćala sve instrumente orkestra, kao i odgovarajuću posebnu opremu, koja je težila ukupno 7.679 kg, a volumen pošiljke bio je 46 kubika. Read More
  • Nagrađivani softver za glasovno upravljanje skladištem

    Nagrađivani softver za glasovno upravljanje skladištem

    Najveći trošak u logistici odlazi na komisioniranje. U Špica sustavima su razvili VoiceXtreme (VoX), softver koji značajno smanjuje postojeće troškove, povećava brzinu, produktivnost i sigurnost djelatnika. VoiceXtreme podržava više of 35 jezika. Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Prvi vlak koji u potpunosti ide na vodikov pogon

U Njemačkoj je u promet pušten prvi svjetski vlak na vodikov pogon čime se ova skuplja, ali ekološki prihvatljivija tehnologija suprostavlja dizelskim vlakovima koji onečišćuju zrak.Dva plava vlaka koje je proizveo francuski Alstom krenula su sto kilometara dugom trasom između gradova Cuxhavena, Bremerhavena, Bremervoerdea i Bruxtehudea u sjevernoj Njemačkoj.

»Prvi svjetski vlak na vodik ulazi u komercijalnu djelatnost i spreman je za proizvodnju«, rekao je Henri Poupart-Lafarge, izvršni direktor Alstoma na svečanosti u Bremervoerdu, stanici na kojoj će se vlak puniti vodikom. Alstom, proizvođač francuskih TGV-ova, kaže da planira isporučiti još 14 vlakova Donjoj Saskoj do 2021., ali i drugim njemačkim državama koje pokažu interes. Vlakovi na vodik opremljeni su ćelijama koje kombinacijom vodika i kisika proizvode struju s vodenom parom kao jedinim nusproduktom. Višak energije skladišti se u litij-ionskim baterijama u vlaku. Vlak može voziti oko tisuću kilometara s jednim spremnikom vodika, što je sličan doseg kao i kod dizelskih vlakova. Alstom ulaže u tehnologiju koja je zelenija i tiša alternativa dizelu na neelektrificiranim prugama, što je privlačno brojnim njemačkim gradovima koji se bore sa zagađenjem zraka. »Sigurno da je kupovanje vlakova na vodik skuplje od dizelskih, ali je jeftinije u održavanju«, rekao je projektni menadžer Alstoma Stefan Schrank za AFP. Druge zemlje se također interesiraju za vlakove na vodik, kažu iz Alstoma, uključujući Britaniju, Nizozemsku, Dansku, Norvešku, Italiju i Kanadu. Francuska vlada se već izjasnila da do 2022. želi imati vlak na vodikov pogon na tračnicama. HINA


PORTAL - SCM ZNANJE (LOGISTIKA, NABAVA I PROIZVODNJA):

Prijava korisnika

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: