• Vlakovi bez vozača u Francuskoj od 2023. godine

    Vlakovi bez vozača u Francuskoj od 2023. godine

    Francuska državna željeznička tvrtka SNCF objavila je da želi  do 2023. uvesti u upotrebu vlakove bez vozača. Prvobitni cilj je da, u pet godina, ima spreman prototip autonomnog vlaka, za upotrebu na sporijim regionalnim i teretnim linijama. Read More
  • Visoke kazne za manipulaciju tahografa i vožnju s dvije kartice

    Visoke kazne za manipulaciju tahografa i vožnju s dvije kartice

    Europski portali sve češće navode primjere vozača koji su prekršili zakone i za to dobili kazne s nestvarnim ciframa. Tako je portal trans.INFO objavio  vijest o kažnjavanju rumunjskog prijevoznika u Njemačkoj zbog manipulacije tahografa kaznom u iznosu od čak 21.000 eura. Rumunjski prijevoznik snosio je i troškove uklanjanja uređaja za manipulaciju u radionici za tahografe, a vozač je morao iskoristiti četiri dnevna odmora i platiti kaznu od 350 eura zbog vožnje brzinom od 118 km/h. Read More
  • Flixbus uveo sustav dinamičnih cijena poput zrakoplovnih kompanija

    Flixbus uveo sustav dinamičnih cijena poput zrakoplovnih kompanija

    Spojivši tradiciju obiteljskih autobusnih poduzeća s inovativnim hi-tech pristupom Flixbus je stvorio inovativni poslovni model kojim je vožnja autobusom ušla u novo doba. Papirnate karte zamijenili smo QR kodom kojeg je dovoljno na ekranu mobitela putem Flixbus besplatne aplikacije pokazati vozaču na ulazu u autobus. Read More
  • BMW očekuje manju dobit u 2018.

    BMW očekuje manju dobit u 2018.

    Njemački proizvođač automobila BMW upozorio je da ove godine očekuje manju dobit, a snizio je i zacrtanu profitnu maržu, navodeći kao razlog žestoku cjenovnu konkurenciju nakon stupanja na snagu novih propisa o emisiji štetnih plinova. Read More
  • Slovenija izbacila Mađarsku iz gradnje pruge Divača-Kopar

    Slovenija izbacila Mađarsku iz gradnje pruge Divača-Kopar

    Alenka Bratušek, bivša slovenska premijerka i nova ministrica za infrastrukturu, početkom tjedna izjavila je da će drugi kolosijek za Sloveniju ključne pruge između Divače i Kopra biti izgrađen bez financijske pomoći Mađarske. Iz njene stranke objašnjavaju kako je riječ o procjeni da je zemlja, uz pomoć europskih fondova, drugi drugi kolosijek u mogućnosti izgraditi sama, navodi portal Siol.net. Read More
  • Novi EU laboratoriji za testiranje emisija automobila

    Novi EU laboratoriji za testiranje emisija automobila

    Nakon donošenja nove Uredbe EU-a o homologaciji motornih vozila Europska komisija (EK) ulaže u dva nova vrhunska laboratorija za testiranje emisija (VELA, Vehicle Emissions Laboratories) kojima će upravljati Zajednički istraživački centar (JRC) Europske komisije. Read More
  • Najduži putnički let na svijetu Singapur-New York

    Najduži putnički let na svijetu Singapur-New York

    Singapurska aviokompanija Singapore Airlines prije nekoliko je dana zaprimila prvi na svijetu isporučeni primjerak zrakoplova Airbus A350-900ULR (ultra-long-range). Prvi je to od sedam naručenih zrakoplova namijenjenih za komercijalni prijevoz putnika na iznimno dugim relacijama. Taj je zrakoplov u redovnu upotrebu pušten 11. listopada, kada je otvorena i nova linija Singapur-New York, koja je postala najduža neprekidna zrakoplovna komercijalna linija na svijetu. Read More
  • U Hrvatskoj mrtva trka između dizelaša i benzinaca

    U Hrvatskoj mrtva trka između dizelaša i benzinaca

    U Hrvatskoj bi se još godinama mogla voditi 'mrtva' trka između benzinaca i dizelaša jer je prodaja hibridnih i e-automobila mala, ali i zbog toga što dizelaši, premda se sada prodaju manje od benzinaca, i dalje privlače kupce. Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Putovanje vlakom do Beča za 4,5, a do Beograda za 3 sata

Hrvatska i Austrija imaju povijesno duboke gospodarske, a i svake druge veze te je vrlo važno da se kvalitetnim prometnicama, prije svega modernom željeznicom, te dvije zemlje bolje povežu. Rečeno je to na Hrvatsko-austrijskom gospodarskom forumu koji se održao u HGK povodom službenoga posjeta predsjednika Austrije Alexandera Van der Bellena Hrvatskoj, u čijoj je pratnji bilo i 30-ak predstavnika austrijskih tvrtki koje su zainteresirane za korištenje Luke Rijeka i hrvatske željezničke infrastrukture.

Kako je pojasnio Ivan Kršić, predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture, u Hrvatskoj postoji 2.600 km pruga od kojih je 37% elektrificirano, a na 10% postoji i dvotračna pruga.

Resorni ministar Oleg Butković je najavio da, nakon što je gotovo u potpunosti završena cestovna infrastruktura, Hrvatska kreće u veliku željezničku ofenzivu te će se paralelno raditi na panonskom i mediteranskom koridoru, a za što je samo u ovoj financijskoj perspektivi osigurano dvije milijarde eura iz EU. 

"Najvažniji projekt nam je nizinska pruga Rijeka-Zagreb koja bi trebala biti gotova do 2030., a cijenu joj procjenjujemo na 1,6 mlrd. eura. Prije toga ćemo putovanje vlakom od Zagreba do Beča skratiti za 2 sata, a do Beograda za 3,5 sata", rekao je Butković. Dominic Patella iz Svjetske banke podsjetio je da se željeznička mreža u Hrvatskoj radila za potrebe većih državnih zajednica - Austro-Ugarska i Jugoslavija, te da zbog toga sada ta mreža u potpunosti ne odgovara našim interesima.

"Imate suvremene i efikasne autoceste koje su konkurencija željeznici i bit će veliki posao da se ljudi i roba vrate na pruge, čak i kad one bude u puno boljem stanju", ističe Patella. Luka Burilović, predsjednik HGK, kazao je da nam željeznička industrija zapošljava 6.000 ljudi i od strateške je važnosti za gospodarstvo. Zaključak skupa je da će doći do rasta prometa u luci Rijeka te da će biti nužno osigurati i željezničku infrastrukturu za to.


PORTAL - SCM ZNANJE (LOGISTIKA, NABAVA I PROIZVODNJA):

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: