• Shandong platio koncesiju za autocestu Banja Luka-Prijedor

    Shandong platio koncesiju za autocestu Banja Luka-Prijedor

    Ministar prometa i veza Republike Srpske Neđo Trninić rekao je da koncesijska naknada kineske kompanije Shandong za izgradnju autoceste Banja Luka-Prijedor plaćena u iznosu od 4,47 milijuna eura. Read More
  • Od iduće godine plaćat će se dodatak na cestarinu

    Od iduće godine plaćat će se dodatak na cestarinu

    Za korištenje autoceste na pravcima Ljubljana-Kopar i Ljubljana-Šentrupert od 1. siječnja 2019. godine  kamioni i autobusi plaćat će dodatak na cestarinu, a prihod će država namijeniti financiranju drugog kolosijeka pruge Divača-Kopar. Read More
  • U hrvatskim zračnim lukama 10,5% više putnika nego lani

    U hrvatskim zračnim lukama 10,5% više putnika nego lani

    Hrvatske zračne luke u 10 mjeseci prihvatile su 9,9 milijuna putnika ili 10,5 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, a samo je u listopadu bilo 905 tisuća putnika ili 11,7 posto više nego lanjskog listopada, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS). Read More
  • Pelješki most gradit će 650 radnika, većinom Kineza

    Pelješki most gradit će 650 radnika, većinom Kineza

    China Road and Bridge Coporation (CRBC) koja je potkraj srpnja uvedena u posao gradnje Pelješkog mosta, završila je dodatne istražne radove na lokacijama temeljenja mosta.  A ti istražni radovi pokazali su, doznaje Večernji list u Hrvatskim cestama, da su duljine pilota unutar očekivanih vrijednosti te nema potrebe za izmjenom rasporeda pilota ili načina temeljenja. Read More
  • FedEx pod pritiskom zbog pada poslovanja u Europi

    FedEx pod pritiskom zbog pada poslovanja u Europi

    Međunarodni trgovinski sukobi ostavljaju svoj znak na američkoj logističkoj grupi FedEx. Prilikom prezentacije podataka za drugi fiskalni kvartal ove godine, zbog slabog međunarodnog poslovanja, smanjene su godišnje prognoze. Očekuje se da će prilagođena zarada po dionici iznositi od 15,50 do 16,60 američkih dolara. Do sada je grupa imala cilj od 17,20 do 17,80 dolara. Read More
  • Prva e-autocesta spremna

    Prva e-autocesta spremna

    Prema pisanju eurotransport.de, prva e-autocesta u Njemačkoj je spremna. Grupa Siemens završila je pripreme za izgradnju neophodne infrastrukture na autocesti A5 na dionicama Langen – Merfelden i Darmstadt – Weiterstadt što će omogućiti saveznoj državi Hesen odgovarajuća testiranja do početka službenog puštanja u rad e-autoceste koji je planiran za sljedeću 2019. godinu. Read More
  • cargo-partner zaslužan za simfonijsko zadovoljstvo u Japanu

    cargo-partner zaslužan za simfonijsko zadovoljstvo u Japanu

    Poznati austrijski koncertni organizator obratio se cargo-partneru sa zahtjevom za vođenje opsežne isporuke orkestra iz Austrije u Japan. Budući da su već ranije uspješno surađivali na nizu sličnih logističkih projekata, cargo-partner je odabran kao prvi izbor. Pošiljka je obuhvaćala sve instrumente orkestra, kao i odgovarajuću posebnu opremu, koja je težila ukupno 7.679 kg, a volumen pošiljke bio je 46 kubika. Read More
  • Nagrađivani softver za glasovno upravljanje skladištem

    Nagrađivani softver za glasovno upravljanje skladištem

    Najveći trošak u logistici odlazi na komisioniranje. U Špica sustavima su razvili VoiceXtreme (VoX), softver koji značajno smanjuje postojeće troškove, povećava brzinu, produktivnost i sigurnost djelatnika. VoiceXtreme podržava više of 35 jezika. Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Europski parlament želi ekološki čišća vozila do 2030.

Zastupnici u Europskom parlamentu dali su zeleno svijetlo za ambiciozne ciljeve u borbi za ekološki čišća vozila na europskim cestama. Prema prijedlogu prihvaćenom s 389 glasova za, 239 protiv, te 41 suzdržanih, do 2025. godine kod novih automobila emisije CO2 plinova trebala bi se smanjiti za 20%, a do 2030. godine za 40%. Slični ciljevi postavljeni su za i za laka gospodarska vozila.

Promet je jedini glavni sektor u EU gdje emisije stakleničkih plinova i dalje rastu, kažu eurozastupnici. Da bi se ispunile obveze koje su dogovorene tijekom COP21 2015. godine, do sredine stoljeća.dekarbonizacija cijelog sektora prometa treba se ubrzati na putu prema nultoj emisiji

Istodobno, globalni automobilski sektor brzo se mijenja, posebno po pitanju elektrifikacije motora. Ukoliko se europski proizvođači automobila kasno uključe u potrebnu tranziciju energije, riskiraju gubitak vodeće uloge, dodaju eurozastupnici.

Proizvođači čija prosječna emisija CO2 nadilazi te ciljeve plaćat će novčanu kaznu, a ta će se sredstva koristiti za dodatnu obuku radnika koji su pogođeni promjenama u automobilskom sektoru. Proizvođači automobila također će morati osigurati da vozila s nultim i niskim emisijama - ZLEVs - (električni automobili ili vozila koja ispuštaju manje od 50g CO2 po kilometru) imaju tržišni udio od  20% u prodaji do 2025. te 40% do 2030. godine.

Pravo testiranje emisija do 2023.

Europski parlament poziva Europsku komisiju da u roku od dvije godine napravi planove za pravo tesitranje emisija CO2 pomoću prijenosnog uređaja, poput nedavno uvedenog za NOx. Do tada, emisije CO2 moraju se mjeriti pomoću podataka o potrošnji goriva automobila. Eurozastupnici dodaju kako ispitivanje stvarnih emisija u vožnji mora zaživjeti od 2023. godine.

Društveni utjecaj dekarbonizacije

Zastupnici priznaju da društveno prihvatljiva i pravedna tranzicija prema mobilnosti bez štetnih emisija zahtijeva promjene u cijelom automobilskom lancu vrijednosti, uz moguće negativne društvene utjecaje. EU bi stoga trebala promicati razvoj vještina i preraspodjelu radnika u tom sektoru, posebice u regijama i zajednicama koje su najviše pogođene tranzicijom. Eurozastupnici također pozivaju na pružanje podrške europskoj proizvodnji baterija.

Označavanje i životni vijek emisija

Do kraja 2019. godine, Europska komisija  morat će predložiti zakonodavni okvir za pružanje točnih i usporedivih informacija o potrošnji goriva, emisiji CO2 i onečišćujućim tvarima novih automobila.

Životni ciklus emisija

Nakon 2025. godine proizvođači automobila morat će prijaviti životni ciklus emisija CO2 novih automobila stavljenih na tržište, koristeći zajedničku metodologiju.


PORTAL - SCM ZNANJE (LOGISTIKA, NABAVA I PROIZVODNJA):

Prijava korisnika

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: