• Veće cijene cestarina u Mađarskoj

    Veće cijene cestarina u Mađarskoj

    Mađarsko udruženje cestovnih prijevoznika (MKFE) prenijelo je vijest da je mađarska Vlada donijela odluku da se nakon 3 godine, počevši od 1. siječnja 2019. godine, povećaju cijene cestarina na mađarskim prometnicama proporcionalno prijeđenim kilometrima za 5,8% kao i da se promijeni sistem naplate ovisno o kategoriji vozila s aspekta EURO standarda. Read More
  • Kućanstva u EU potroše više od milijardu eura na transport

    Kućanstva u EU potroše više od milijardu eura na transport

    Godine 2017. godine kućanstva u Europskoj uniji (EU) potrošili su 13% ukupnih izdataka za potrošnju na transport. To predstavlja ukupni izdatak od preko 1,1 bilijuna eura, što odgovara 7,1% BDP-a EU-a ili 2.100 eura po stanovniku EU-a. Read More
  • Cestovni teretni promet u EU rastao 4,5%

    Cestovni teretni promet u EU rastao 4,5%

    Cestovni teretni promet u Europskoj uniji (EU) porastao je za 4,5 posto između 2016. i 2017., u smislu tona/kilometara (tkm). Između 2013. i 2017. godine cestovni teretni promet EU porastao je za 11,8 posto, objavio je Eurostat. Read More
  • Možete li si priuštiti automobil?

    Možete li si priuštiti automobil?

    Godine 2017., 7 posto stanovništva Europske unije (EU) nije moglo priuštiti automobil. Više od jednog u 5 ljudi nije si moglo priuštiti automobil u Rumunjskoj (29,8%), Bugarskoj (20,6%) i Mađarskoj (20,1%). Read More
  • Snažan rast broja taksista u Hrvatskoj

    Snažan rast broja taksista u Hrvatskoj

    Novi Zakon o prijevozu u cestovnom prometu, kojim se, među ostalim, liberaliziralo tržište taksi usluga u Hrvatskoj, stupio je na snagu sredinom svibnja ove godine. Njime je, primjerice, olakšano izdavanje taksi licencija te je ukinuto ograničavanje broja taksi dozvola koje izdaju gradovi i općine. U tih nešto više od pola godine koliko je na snazi novi Zakon, broj taksista u Hrvatskoj je narastao za 668, a taksi vozila za 1671. Read More
  • Taxify od 27. studenoga i u Hrvatskoj

    Taxify od 27. studenoga i u Hrvatskoj

    Taxify, globalno uspješna platforma za dijeljenje prijevoza, od 27. studenoga je prisutan u Zagrebu. Korisnici mogu vidjeti procijenjenu cijenu usluge prijevoza za svoju rutu kada naručuju vožnju, a naknada za početak vožnje iznosi 6 kuna, vrijeme vožnje 60 lipa po minuti, dok je cijena vožnje prema kilometru 3,6 kuna. Read More
  • Prijevoznicima će novi Zakon o trošarinama donijeti 300 mln kn

    Prijevoznicima će novi Zakon o trošarinama donijeti 300 mln kn

    Vlade RH usvojila je novi Zakon o trošarinama kojim je prijevoznicima putem instituta povrata trošarina za koje se HUP zalagao još od 2013. godine ušteđeno 300 milijuna kuna. Procjenjuje se da je mjera „teška“ 240 milijuna teretnom prijevozu (30.000 vozila) i 60 milijuna putničkom prijevozu (5.000 vozila). Read More
  • Proširenje mreže cesta u Bjelorusiji pod naplatom

    Proširenje mreže cesta u Bjelorusiji pod naplatom

    Od 1. prosinca 2018. godine, mreža cesta gdje se naplaćuju cestarine u Belorusiji proširuje se sa tri nove dionice u ukupnoj dužini od 113 km. Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Ana Soldo: Napokon prvi znakovi oporavka

Ana Soldo je Country Manager at Quehenberger Logistics Ltd. Za Hrvatsku. S njom smo razgovarali o aktualnoj situaciji u logistici i planovima Quehenberger Logistics Ltd. U slijedećem razdoblju.

Je li se logističko tržište oporavilo od krize i u kojoj mjeri je ulazak Hrvatske u Evropsku uniju pomogao oporavku?

Logističko tržište u ovoj godini napok bilježi prve znakove oporavka, ali dijeli i nove izazove na tržištu sa ostalim sektorima prvenstveno vezano na manjak dostupnog i adekvatnog kadra na tržištu rada i infrastrukture. Desetogodišnja kriza u potpunosti je iscrpila logističke kompanije, te će se proces oporavka zasigurno  protegnuti i u slijedeće 2-3 godine.

Veći dio logističkih kompanija ulaskom Hrvatske u EU izgubio je značajan dio prihoda u carinskom i graničnom poslovanju, no isto tako ulazak u EU je pojednostvio i olakšao veći dio poslovanja u domeni transporta i općenito ugovorne logistike.

Koje su po Vama odluke i potezi potrebni da bi kompanija kao vaša bila konkurentne na tržištu logistike i cjelokupnom lancu opskrbe?

Jasno definirani i održivi strateški plan i vizija razvoja tvrtke predstavlja okosnicu stabilnog i održivog poslovanja na vrlo izazovnom tržištu logistike i cjelokupnog lanca opskrbe.

Cilj naše kompanije je  biti najbolja srednja logistička tvrtka u središnjoj i istočnoj Europi s najkompetentnijim zaposlenicima koji ulijevaju povjerenje kod kupaca kvalitetom naše usluge i viskomu stupnjem učinkovitosti s razinom profitabilnosti koja osigurava našu budućnost.

Ima li li viška logističkih kapaciteta i koliko to utječe na obaranja cijena usluga?

Trenutno na tržištu vlada manjak logističkih kapaciteta i rast svih direktnih troškova poslovanja. Cijene usluga su i dalje vrlo niske, no evidentan je trend rasta istih.

Kakav je odnos prema ljudskim resursima i da li je evidentan nedostatak profesionalaca u logistici?  Na koji način rješavate ovaj problem?

Ljudski resursi u svim uslužnim djelatnostima, pa tako i u logistici,  su od krucijalne važnosti. Nedostatak profesionalaca je rezultat višegodišnje krize tržišta, neulaganja u kadar i noviji trend velikog odlijeva mlađe radne snage koja je uglavnom i visoko obrazovana. Quehenberger Logistics u suradnji sa Fakultetom prometnih znanosti vrlo uspješnu još u fazi akademskog obrazovanja ulaže u studente i priprema ih za početak rada u tvrtci nakon  završetka formalnog obrazovanja. 

Kako pronaći i zadržati kvalitetne radnike u logistici uz poseban fokus na prepoznavanje i upravljanje talentima?

Usmjereni smo na razvoj postojećih radnika koje konstantno educiramo i usmjeravamo s ciljem pripreme istih za više i odgovornije pozicije unutar tvrtke. Interaktiva razmjena znanja i iskustava sa radnicima daje nam objektivnu i realnu sliku, te njihovi prijedlozi i mišljenja su uključena u sve managerske odluke prvenstveno vezano za organizaciju rada i dnevnog plana aktivnosti.

Transparentan sustav nagrađivanja i aktivno praćenje rezultata rad radnika osigurava da svojim radnicima omogućimo odgovarajuće radne pozicije u składu sa njihovim sposobnostima i vještinama.

Koliko i zašto je važna stalna edukacija vaših stručnjaka, zaposlenika, njihovo upoznavanje s novim tehnologijama, poslovnim modelima u logistici? Kako provodite takve edukcije?

Nove tehnologije, rast i razvoj tržišta iziskuju neprestano usavršavanje zaposlenika. Kako bi opstali na tržištu moramo pratiti nove tehnologije i educirati zaposlenike. Zadatak vodećeg kadra je prenosti znanja i organizirati interne obuke.

Koje su prednosti integralne logistike za vaše klijente u Hrvatskoj?

Efikasno  upravljanje  sistemom  integralne  logistike stvara kvalitetnu uslugu kupcu. Koncept integralne logistike uključuju stvaranje usluge na području logistike, logistiku brzog odgovoru (QRL- Quick Response Logistics), logističko rješavanje problema (Response Logistics Recovery), efikasan odgovoru kupcu (ECR – Efficient Customer Response) i povratnu logistiku.

Quehenberger svojim kupcima pruža u domeni logistike  know-how uz implementaciju tailor-made rješenja kreirana po potrebama kupaca, te na taj način ostvaruje visoki nivo povjerenja kupca na tržištu.

Koja su to nova logistička rešenja i koliko automatizacija, kao i nova IT i softverska rešenja pomažu današnjoj logistici?

Ubrzan razvoj cjelokupnog tržišta uvjetuje implementaciju novih IT i softverskih rješenja uz povećanje stupnja automatizacije unutar svih procesa kreirajući napredne i stabline procese poslovanja. Elektronski koncept poslovanja (paper-less, e-invoicing, e-POD…) dio je naše standardne usluge, a na nivou Grupe razvijamo uslugu dostave roba u velikim gradovima sa kamionima na električni pogon, a sve u składu sa podizanjem ekološke svijesti i društvene odgovornosti.

Na koji način razvoj IT poslovnih rješenja utječe na logističke procese?

Razvoj IT poslovnih rješenja dovodi do povećanja automatizacije poslovnih procesa uz bolju kontrolu istih povećavajući efikasnost i efektivnost ukupne usluge poslovanja.

Kako razvoj online trgovine utječe na logistička rješenja?

Online trgovina je već duże vrijeme značaj faktor na svjetskom tržištu, te je njen daljnji razvoj definitivno neupitan i zauzima sve veći prostor na tržištu u cjelini. Zasigurno će online trgovina u vrlo skoroj budućnosti preuzeti vodeću poziciju i drastično promijeniti kompletan supply chain.

Samim time i logističke kompanije su već uvelike implementirane u procese online trgovine, te taj segment poslovanja spada u najbrže rastuću djelatnost.

Koja IT, odnosno digitalna rješenja nudite svojim klijentima u vašoj integralonoj logistici?

Kupcima nudimo kompletno e-poslovanja putem EDI ili web informatičkih platformi uz 24/7 monitoring.

Koje su prednosti primjene cloud tehnologije u logistici, transportu?

Kompletno poslovanje Quehenbergera odvija se primjenjujuće cloud tehnologiju. Prednosti iste su dostupnost informacija u bilo kojem trenutku, na bilo kojem mjestu uz visoku razinu sigurnosti. Unutar Grupe osnovana je i posebna tvrtka “Sequrity Sicherheitstechnisches Zentrum GmbH” čiji zadat je provoditi na dnevnoj bazi najviše standarde sigurnosti.

Koja cloud rješenja nudite svojim klijentima?

Kupcima smo omogućili da na našoj web stranici prate status pošiljaka i pruzmu potvrdu o njihovoj  isporuci.

 

Ima li 'čarobne formule' za povećanje efikasnosti i profita s jedne i povećanje nivoa usluge s druge strane?

Quehenberger je implementirao tzv. “Three steps leading to a customised solution”, te u nastavku priloženi hodogram zorno prikazuje svrhu istog:

 

Radite li na nekim novim projektima i kojim?

Quehenberger Logistics je u pripremi integracije novih skladišnih kapaciteta u zoni grada Zagreba kako bi najkasnije sa početkom 2018. godine unaprijedili svoju uslugu implementirajući najnovija IT rješenja prevenstveo u sferi ugovorne logistike. 

Novim logističkim centrom osiguravamo svim svojim kupcima cjelokupna logistička rješenja na najvišem standardu poslovanja, te povećavamo ukupne skladišne kapacitete na hrvatskom tržištu na 65.000 m2 zatvorenog prostora.

PORTAL - SCM ZNANJE (LOGISTIKA, NABAVA I PROIZVODNJA):

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: