• Shandong platio koncesiju za autocestu Banja Luka-Prijedor

    Shandong platio koncesiju za autocestu Banja Luka-Prijedor

    Ministar prometa i veza Republike Srpske Neđo Trninić rekao je da koncesijska naknada kineske kompanije Shandong za izgradnju autoceste Banja Luka-Prijedor plaćena u iznosu od 4,47 milijuna eura. Read More
  • Od iduće godine plaćat će se dodatak na cestarinu

    Od iduće godine plaćat će se dodatak na cestarinu

    Za korištenje autoceste na pravcima Ljubljana-Kopar i Ljubljana-Šentrupert od 1. siječnja 2019. godine  kamioni i autobusi plaćat će dodatak na cestarinu, a prihod će država namijeniti financiranju drugog kolosijeka pruge Divača-Kopar. Read More
  • U hrvatskim zračnim lukama 10,5% više putnika nego lani

    U hrvatskim zračnim lukama 10,5% više putnika nego lani

    Hrvatske zračne luke u 10 mjeseci prihvatile su 9,9 milijuna putnika ili 10,5 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, a samo je u listopadu bilo 905 tisuća putnika ili 11,7 posto više nego lanjskog listopada, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS). Read More
  • Pelješki most gradit će 650 radnika, većinom Kineza

    Pelješki most gradit će 650 radnika, većinom Kineza

    China Road and Bridge Coporation (CRBC) koja je potkraj srpnja uvedena u posao gradnje Pelješkog mosta, završila je dodatne istražne radove na lokacijama temeljenja mosta.  A ti istražni radovi pokazali su, doznaje Večernji list u Hrvatskim cestama, da su duljine pilota unutar očekivanih vrijednosti te nema potrebe za izmjenom rasporeda pilota ili načina temeljenja. Read More
  • FedEx pod pritiskom zbog pada poslovanja u Europi

    FedEx pod pritiskom zbog pada poslovanja u Europi

    Međunarodni trgovinski sukobi ostavljaju svoj znak na američkoj logističkoj grupi FedEx. Prilikom prezentacije podataka za drugi fiskalni kvartal ove godine, zbog slabog međunarodnog poslovanja, smanjene su godišnje prognoze. Očekuje se da će prilagođena zarada po dionici iznositi od 15,50 do 16,60 američkih dolara. Do sada je grupa imala cilj od 17,20 do 17,80 dolara. Read More
  • Prva e-autocesta spremna

    Prva e-autocesta spremna

    Prema pisanju eurotransport.de, prva e-autocesta u Njemačkoj je spremna. Grupa Siemens završila je pripreme za izgradnju neophodne infrastrukture na autocesti A5 na dionicama Langen – Merfelden i Darmstadt – Weiterstadt što će omogućiti saveznoj državi Hesen odgovarajuća testiranja do početka službenog puštanja u rad e-autoceste koji je planiran za sljedeću 2019. godinu. Read More
  • cargo-partner zaslužan za simfonijsko zadovoljstvo u Japanu

    cargo-partner zaslužan za simfonijsko zadovoljstvo u Japanu

    Poznati austrijski koncertni organizator obratio se cargo-partneru sa zahtjevom za vođenje opsežne isporuke orkestra iz Austrije u Japan. Budući da su već ranije uspješno surađivali na nizu sličnih logističkih projekata, cargo-partner je odabran kao prvi izbor. Pošiljka je obuhvaćala sve instrumente orkestra, kao i odgovarajuću posebnu opremu, koja je težila ukupno 7.679 kg, a volumen pošiljke bio je 46 kubika. Read More
  • Nagrađivani softver za glasovno upravljanje skladištem

    Nagrađivani softver za glasovno upravljanje skladištem

    Najveći trošak u logistici odlazi na komisioniranje. U Špica sustavima su razvili VoiceXtreme (VoX), softver koji značajno smanjuje postojeće troškove, povećava brzinu, produktivnost i sigurnost djelatnika. VoiceXtreme podržava više of 35 jezika. Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Ana Soldo: Napokon prvi znakovi oporavka

Ana Soldo je Country Manager at Quehenberger Logistics Ltd. Za Hrvatsku. S njom smo razgovarali o aktualnoj situaciji u logistici i planovima Quehenberger Logistics Ltd. U slijedećem razdoblju.

Je li se logističko tržište oporavilo od krize i u kojoj mjeri je ulazak Hrvatske u Evropsku uniju pomogao oporavku?

Logističko tržište u ovoj godini napok bilježi prve znakove oporavka, ali dijeli i nove izazove na tržištu sa ostalim sektorima prvenstveno vezano na manjak dostupnog i adekvatnog kadra na tržištu rada i infrastrukture. Desetogodišnja kriza u potpunosti je iscrpila logističke kompanije, te će se proces oporavka zasigurno  protegnuti i u slijedeće 2-3 godine.

Veći dio logističkih kompanija ulaskom Hrvatske u EU izgubio je značajan dio prihoda u carinskom i graničnom poslovanju, no isto tako ulazak u EU je pojednostvio i olakšao veći dio poslovanja u domeni transporta i općenito ugovorne logistike.

Koje su po Vama odluke i potezi potrebni da bi kompanija kao vaša bila konkurentne na tržištu logistike i cjelokupnom lancu opskrbe?

Jasno definirani i održivi strateški plan i vizija razvoja tvrtke predstavlja okosnicu stabilnog i održivog poslovanja na vrlo izazovnom tržištu logistike i cjelokupnog lanca opskrbe.

Cilj naše kompanije je  biti najbolja srednja logistička tvrtka u središnjoj i istočnoj Europi s najkompetentnijim zaposlenicima koji ulijevaju povjerenje kod kupaca kvalitetom naše usluge i viskomu stupnjem učinkovitosti s razinom profitabilnosti koja osigurava našu budućnost.

Ima li li viška logističkih kapaciteta i koliko to utječe na obaranja cijena usluga?

Trenutno na tržištu vlada manjak logističkih kapaciteta i rast svih direktnih troškova poslovanja. Cijene usluga su i dalje vrlo niske, no evidentan je trend rasta istih.

Kakav je odnos prema ljudskim resursima i da li je evidentan nedostatak profesionalaca u logistici?  Na koji način rješavate ovaj problem?

Ljudski resursi u svim uslužnim djelatnostima, pa tako i u logistici,  su od krucijalne važnosti. Nedostatak profesionalaca je rezultat višegodišnje krize tržišta, neulaganja u kadar i noviji trend velikog odlijeva mlađe radne snage koja je uglavnom i visoko obrazovana. Quehenberger Logistics u suradnji sa Fakultetom prometnih znanosti vrlo uspješnu još u fazi akademskog obrazovanja ulaže u studente i priprema ih za početak rada u tvrtci nakon  završetka formalnog obrazovanja. 

Kako pronaći i zadržati kvalitetne radnike u logistici uz poseban fokus na prepoznavanje i upravljanje talentima?

Usmjereni smo na razvoj postojećih radnika koje konstantno educiramo i usmjeravamo s ciljem pripreme istih za više i odgovornije pozicije unutar tvrtke. Interaktiva razmjena znanja i iskustava sa radnicima daje nam objektivnu i realnu sliku, te njihovi prijedlozi i mišljenja su uključena u sve managerske odluke prvenstveno vezano za organizaciju rada i dnevnog plana aktivnosti.

Transparentan sustav nagrađivanja i aktivno praćenje rezultata rad radnika osigurava da svojim radnicima omogućimo odgovarajuće radne pozicije u składu sa njihovim sposobnostima i vještinama.

Koliko i zašto je važna stalna edukacija vaših stručnjaka, zaposlenika, njihovo upoznavanje s novim tehnologijama, poslovnim modelima u logistici? Kako provodite takve edukcije?

Nove tehnologije, rast i razvoj tržišta iziskuju neprestano usavršavanje zaposlenika. Kako bi opstali na tržištu moramo pratiti nove tehnologije i educirati zaposlenike. Zadatak vodećeg kadra je prenosti znanja i organizirati interne obuke.

Koje su prednosti integralne logistike za vaše klijente u Hrvatskoj?

Efikasno  upravljanje  sistemom  integralne  logistike stvara kvalitetnu uslugu kupcu. Koncept integralne logistike uključuju stvaranje usluge na području logistike, logistiku brzog odgovoru (QRL- Quick Response Logistics), logističko rješavanje problema (Response Logistics Recovery), efikasan odgovoru kupcu (ECR – Efficient Customer Response) i povratnu logistiku.

Quehenberger svojim kupcima pruža u domeni logistike  know-how uz implementaciju tailor-made rješenja kreirana po potrebama kupaca, te na taj način ostvaruje visoki nivo povjerenja kupca na tržištu.

Koja su to nova logistička rešenja i koliko automatizacija, kao i nova IT i softverska rešenja pomažu današnjoj logistici?

Ubrzan razvoj cjelokupnog tržišta uvjetuje implementaciju novih IT i softverskih rješenja uz povećanje stupnja automatizacije unutar svih procesa kreirajući napredne i stabline procese poslovanja. Elektronski koncept poslovanja (paper-less, e-invoicing, e-POD…) dio je naše standardne usluge, a na nivou Grupe razvijamo uslugu dostave roba u velikim gradovima sa kamionima na električni pogon, a sve u składu sa podizanjem ekološke svijesti i društvene odgovornosti.

Na koji način razvoj IT poslovnih rješenja utječe na logističke procese?

Razvoj IT poslovnih rješenja dovodi do povećanja automatizacije poslovnih procesa uz bolju kontrolu istih povećavajući efikasnost i efektivnost ukupne usluge poslovanja.

Kako razvoj online trgovine utječe na logistička rješenja?

Online trgovina je već duże vrijeme značaj faktor na svjetskom tržištu, te je njen daljnji razvoj definitivno neupitan i zauzima sve veći prostor na tržištu u cjelini. Zasigurno će online trgovina u vrlo skoroj budućnosti preuzeti vodeću poziciju i drastično promijeniti kompletan supply chain.

Samim time i logističke kompanije su već uvelike implementirane u procese online trgovine, te taj segment poslovanja spada u najbrže rastuću djelatnost.

Koja IT, odnosno digitalna rješenja nudite svojim klijentima u vašoj integralonoj logistici?

Kupcima nudimo kompletno e-poslovanja putem EDI ili web informatičkih platformi uz 24/7 monitoring.

Koje su prednosti primjene cloud tehnologije u logistici, transportu?

Kompletno poslovanje Quehenbergera odvija se primjenjujuće cloud tehnologiju. Prednosti iste su dostupnost informacija u bilo kojem trenutku, na bilo kojem mjestu uz visoku razinu sigurnosti. Unutar Grupe osnovana je i posebna tvrtka “Sequrity Sicherheitstechnisches Zentrum GmbH” čiji zadat je provoditi na dnevnoj bazi najviše standarde sigurnosti.

Koja cloud rješenja nudite svojim klijentima?

Kupcima smo omogućili da na našoj web stranici prate status pošiljaka i pruzmu potvrdu o njihovoj  isporuci.

 

Ima li 'čarobne formule' za povećanje efikasnosti i profita s jedne i povećanje nivoa usluge s druge strane?

Quehenberger je implementirao tzv. “Three steps leading to a customised solution”, te u nastavku priloženi hodogram zorno prikazuje svrhu istog:

 

Radite li na nekim novim projektima i kojim?

Quehenberger Logistics je u pripremi integracije novih skladišnih kapaciteta u zoni grada Zagreba kako bi najkasnije sa početkom 2018. godine unaprijedili svoju uslugu implementirajući najnovija IT rješenja prevenstveo u sferi ugovorne logistike. 

Novim logističkim centrom osiguravamo svim svojim kupcima cjelokupna logistička rješenja na najvišem standardu poslovanja, te povećavamo ukupne skladišne kapacitete na hrvatskom tržištu na 65.000 m2 zatvorenog prostora.

PORTAL - SCM ZNANJE (LOGISTIKA, NABAVA I PROIZVODNJA):

Prijava korisnika

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: