• Vlakovi bez vozača u Francuskoj od 2023. godine

    Vlakovi bez vozača u Francuskoj od 2023. godine

    Francuska državna željeznička tvrtka SNCF objavila je da želi  do 2023. uvesti u upotrebu vlakove bez vozača. Prvobitni cilj je da, u pet godina, ima spreman prototip autonomnog vlaka, za upotrebu na sporijim regionalnim i teretnim linijama. Read More
  • Visoke kazne za manipulaciju tahografa i vožnju s dvije kartice

    Visoke kazne za manipulaciju tahografa i vožnju s dvije kartice

    Europski portali sve češće navode primjere vozača koji su prekršili zakone i za to dobili kazne s nestvarnim ciframa. Tako je portal trans.INFO objavio  vijest o kažnjavanju rumunjskog prijevoznika u Njemačkoj zbog manipulacije tahografa kaznom u iznosu od čak 21.000 eura. Rumunjski prijevoznik snosio je i troškove uklanjanja uređaja za manipulaciju u radionici za tahografe, a vozač je morao iskoristiti četiri dnevna odmora i platiti kaznu od 350 eura zbog vožnje brzinom od 118 km/h. Read More
  • Flixbus uveo sustav dinamičnih cijena poput zrakoplovnih kompanija

    Flixbus uveo sustav dinamičnih cijena poput zrakoplovnih kompanija

    Spojivši tradiciju obiteljskih autobusnih poduzeća s inovativnim hi-tech pristupom Flixbus je stvorio inovativni poslovni model kojim je vožnja autobusom ušla u novo doba. Papirnate karte zamijenili smo QR kodom kojeg je dovoljno na ekranu mobitela putem Flixbus besplatne aplikacije pokazati vozaču na ulazu u autobus. Read More
  • BMW očekuje manju dobit u 2018.

    BMW očekuje manju dobit u 2018.

    Njemački proizvođač automobila BMW upozorio je da ove godine očekuje manju dobit, a snizio je i zacrtanu profitnu maržu, navodeći kao razlog žestoku cjenovnu konkurenciju nakon stupanja na snagu novih propisa o emisiji štetnih plinova. Read More
  • Slovenija izbacila Mađarsku iz gradnje pruge Divača-Kopar

    Slovenija izbacila Mađarsku iz gradnje pruge Divača-Kopar

    Alenka Bratušek, bivša slovenska premijerka i nova ministrica za infrastrukturu, početkom tjedna izjavila je da će drugi kolosijek za Sloveniju ključne pruge između Divače i Kopra biti izgrađen bez financijske pomoći Mađarske. Iz njene stranke objašnjavaju kako je riječ o procjeni da je zemlja, uz pomoć europskih fondova, drugi drugi kolosijek u mogućnosti izgraditi sama, navodi portal Siol.net. Read More
  • Novi EU laboratoriji za testiranje emisija automobila

    Novi EU laboratoriji za testiranje emisija automobila

    Nakon donošenja nove Uredbe EU-a o homologaciji motornih vozila Europska komisija (EK) ulaže u dva nova vrhunska laboratorija za testiranje emisija (VELA, Vehicle Emissions Laboratories) kojima će upravljati Zajednički istraživački centar (JRC) Europske komisije. Read More
  • Najduži putnički let na svijetu Singapur-New York

    Najduži putnički let na svijetu Singapur-New York

    Singapurska aviokompanija Singapore Airlines prije nekoliko je dana zaprimila prvi na svijetu isporučeni primjerak zrakoplova Airbus A350-900ULR (ultra-long-range). Prvi je to od sedam naručenih zrakoplova namijenjenih za komercijalni prijevoz putnika na iznimno dugim relacijama. Taj je zrakoplov u redovnu upotrebu pušten 11. listopada, kada je otvorena i nova linija Singapur-New York, koja je postala najduža neprekidna zrakoplovna komercijalna linija na svijetu. Read More
  • U Hrvatskoj mrtva trka između dizelaša i benzinaca

    U Hrvatskoj mrtva trka između dizelaša i benzinaca

    U Hrvatskoj bi se još godinama mogla voditi 'mrtva' trka između benzinaca i dizelaša jer je prodaja hibridnih i e-automobila mala, ali i zbog toga što dizelaši, premda se sada prodaju manje od benzinaca, i dalje privlače kupce. Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Ana Soldo: Napokon prvi znakovi oporavka

Ana Soldo je Country Manager at Quehenberger Logistics Ltd. Za Hrvatsku. S njom smo razgovarali o aktualnoj situaciji u logistici i planovima Quehenberger Logistics Ltd. U slijedećem razdoblju.

Je li se logističko tržište oporavilo od krize i u kojoj mjeri je ulazak Hrvatske u Evropsku uniju pomogao oporavku?

Logističko tržište u ovoj godini napok bilježi prve znakove oporavka, ali dijeli i nove izazove na tržištu sa ostalim sektorima prvenstveno vezano na manjak dostupnog i adekvatnog kadra na tržištu rada i infrastrukture. Desetogodišnja kriza u potpunosti je iscrpila logističke kompanije, te će se proces oporavka zasigurno  protegnuti i u slijedeće 2-3 godine.

Veći dio logističkih kompanija ulaskom Hrvatske u EU izgubio je značajan dio prihoda u carinskom i graničnom poslovanju, no isto tako ulazak u EU je pojednostvio i olakšao veći dio poslovanja u domeni transporta i općenito ugovorne logistike.

Koje su po Vama odluke i potezi potrebni da bi kompanija kao vaša bila konkurentne na tržištu logistike i cjelokupnom lancu opskrbe?

Jasno definirani i održivi strateški plan i vizija razvoja tvrtke predstavlja okosnicu stabilnog i održivog poslovanja na vrlo izazovnom tržištu logistike i cjelokupnog lanca opskrbe.

Cilj naše kompanije je  biti najbolja srednja logistička tvrtka u središnjoj i istočnoj Europi s najkompetentnijim zaposlenicima koji ulijevaju povjerenje kod kupaca kvalitetom naše usluge i viskomu stupnjem učinkovitosti s razinom profitabilnosti koja osigurava našu budućnost.

Ima li li viška logističkih kapaciteta i koliko to utječe na obaranja cijena usluga?

Trenutno na tržištu vlada manjak logističkih kapaciteta i rast svih direktnih troškova poslovanja. Cijene usluga su i dalje vrlo niske, no evidentan je trend rasta istih.

Kakav je odnos prema ljudskim resursima i da li je evidentan nedostatak profesionalaca u logistici?  Na koji način rješavate ovaj problem?

Ljudski resursi u svim uslužnim djelatnostima, pa tako i u logistici,  su od krucijalne važnosti. Nedostatak profesionalaca je rezultat višegodišnje krize tržišta, neulaganja u kadar i noviji trend velikog odlijeva mlađe radne snage koja je uglavnom i visoko obrazovana. Quehenberger Logistics u suradnji sa Fakultetom prometnih znanosti vrlo uspješnu još u fazi akademskog obrazovanja ulaže u studente i priprema ih za početak rada u tvrtci nakon  završetka formalnog obrazovanja. 

Kako pronaći i zadržati kvalitetne radnike u logistici uz poseban fokus na prepoznavanje i upravljanje talentima?

Usmjereni smo na razvoj postojećih radnika koje konstantno educiramo i usmjeravamo s ciljem pripreme istih za više i odgovornije pozicije unutar tvrtke. Interaktiva razmjena znanja i iskustava sa radnicima daje nam objektivnu i realnu sliku, te njihovi prijedlozi i mišljenja su uključena u sve managerske odluke prvenstveno vezano za organizaciju rada i dnevnog plana aktivnosti.

Transparentan sustav nagrađivanja i aktivno praćenje rezultata rad radnika osigurava da svojim radnicima omogućimo odgovarajuće radne pozicije u składu sa njihovim sposobnostima i vještinama.

Koliko i zašto je važna stalna edukacija vaših stručnjaka, zaposlenika, njihovo upoznavanje s novim tehnologijama, poslovnim modelima u logistici? Kako provodite takve edukcije?

Nove tehnologije, rast i razvoj tržišta iziskuju neprestano usavršavanje zaposlenika. Kako bi opstali na tržištu moramo pratiti nove tehnologije i educirati zaposlenike. Zadatak vodećeg kadra je prenosti znanja i organizirati interne obuke.

Koje su prednosti integralne logistike za vaše klijente u Hrvatskoj?

Efikasno  upravljanje  sistemom  integralne  logistike stvara kvalitetnu uslugu kupcu. Koncept integralne logistike uključuju stvaranje usluge na području logistike, logistiku brzog odgovoru (QRL- Quick Response Logistics), logističko rješavanje problema (Response Logistics Recovery), efikasan odgovoru kupcu (ECR – Efficient Customer Response) i povratnu logistiku.

Quehenberger svojim kupcima pruža u domeni logistike  know-how uz implementaciju tailor-made rješenja kreirana po potrebama kupaca, te na taj način ostvaruje visoki nivo povjerenja kupca na tržištu.

Koja su to nova logistička rešenja i koliko automatizacija, kao i nova IT i softverska rešenja pomažu današnjoj logistici?

Ubrzan razvoj cjelokupnog tržišta uvjetuje implementaciju novih IT i softverskih rješenja uz povećanje stupnja automatizacije unutar svih procesa kreirajući napredne i stabline procese poslovanja. Elektronski koncept poslovanja (paper-less, e-invoicing, e-POD…) dio je naše standardne usluge, a na nivou Grupe razvijamo uslugu dostave roba u velikim gradovima sa kamionima na električni pogon, a sve u składu sa podizanjem ekološke svijesti i društvene odgovornosti.

Na koji način razvoj IT poslovnih rješenja utječe na logističke procese?

Razvoj IT poslovnih rješenja dovodi do povećanja automatizacije poslovnih procesa uz bolju kontrolu istih povećavajući efikasnost i efektivnost ukupne usluge poslovanja.

Kako razvoj online trgovine utječe na logistička rješenja?

Online trgovina je već duże vrijeme značaj faktor na svjetskom tržištu, te je njen daljnji razvoj definitivno neupitan i zauzima sve veći prostor na tržištu u cjelini. Zasigurno će online trgovina u vrlo skoroj budućnosti preuzeti vodeću poziciju i drastično promijeniti kompletan supply chain.

Samim time i logističke kompanije su već uvelike implementirane u procese online trgovine, te taj segment poslovanja spada u najbrže rastuću djelatnost.

Koja IT, odnosno digitalna rješenja nudite svojim klijentima u vašoj integralonoj logistici?

Kupcima nudimo kompletno e-poslovanja putem EDI ili web informatičkih platformi uz 24/7 monitoring.

Koje su prednosti primjene cloud tehnologije u logistici, transportu?

Kompletno poslovanje Quehenbergera odvija se primjenjujuće cloud tehnologiju. Prednosti iste su dostupnost informacija u bilo kojem trenutku, na bilo kojem mjestu uz visoku razinu sigurnosti. Unutar Grupe osnovana je i posebna tvrtka “Sequrity Sicherheitstechnisches Zentrum GmbH” čiji zadat je provoditi na dnevnoj bazi najviše standarde sigurnosti.

Koja cloud rješenja nudite svojim klijentima?

Kupcima smo omogućili da na našoj web stranici prate status pošiljaka i pruzmu potvrdu o njihovoj  isporuci.

 

Ima li 'čarobne formule' za povećanje efikasnosti i profita s jedne i povećanje nivoa usluge s druge strane?

Quehenberger je implementirao tzv. “Three steps leading to a customised solution”, te u nastavku priloženi hodogram zorno prikazuje svrhu istog:

 

Radite li na nekim novim projektima i kojim?

Quehenberger Logistics je u pripremi integracije novih skladišnih kapaciteta u zoni grada Zagreba kako bi najkasnije sa početkom 2018. godine unaprijedili svoju uslugu implementirajući najnovija IT rješenja prevenstveo u sferi ugovorne logistike. 

Novim logističkim centrom osiguravamo svim svojim kupcima cjelokupna logistička rješenja na najvišem standardu poslovanja, te povećavamo ukupne skladišne kapacitete na hrvatskom tržištu na 65.000 m2 zatvorenog prostora.

PORTAL - SCM ZNANJE (LOGISTIKA, NABAVA I PROIZVODNJA):

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: