• Vlakovi bez vozača u Francuskoj od 2023. godine

    Vlakovi bez vozača u Francuskoj od 2023. godine

    Francuska državna željeznička tvrtka SNCF objavila je da želi  do 2023. uvesti u upotrebu vlakove bez vozača. Prvobitni cilj je da, u pet godina, ima spreman prototip autonomnog vlaka, za upotrebu na sporijim regionalnim i teretnim linijama. Read More
  • Visoke kazne za manipulaciju tahografa i vožnju s dvije kartice

    Visoke kazne za manipulaciju tahografa i vožnju s dvije kartice

    Europski portali sve češće navode primjere vozača koji su prekršili zakone i za to dobili kazne s nestvarnim ciframa. Tako je portal trans.INFO objavio  vijest o kažnjavanju rumunjskog prijevoznika u Njemačkoj zbog manipulacije tahografa kaznom u iznosu od čak 21.000 eura. Rumunjski prijevoznik snosio je i troškove uklanjanja uređaja za manipulaciju u radionici za tahografe, a vozač je morao iskoristiti četiri dnevna odmora i platiti kaznu od 350 eura zbog vožnje brzinom od 118 km/h. Read More
  • Flixbus uveo sustav dinamičnih cijena poput zrakoplovnih kompanija

    Flixbus uveo sustav dinamičnih cijena poput zrakoplovnih kompanija

    Spojivši tradiciju obiteljskih autobusnih poduzeća s inovativnim hi-tech pristupom Flixbus je stvorio inovativni poslovni model kojim je vožnja autobusom ušla u novo doba. Papirnate karte zamijenili smo QR kodom kojeg je dovoljno na ekranu mobitela putem Flixbus besplatne aplikacije pokazati vozaču na ulazu u autobus. Read More
  • BMW očekuje manju dobit u 2018.

    BMW očekuje manju dobit u 2018.

    Njemački proizvođač automobila BMW upozorio je da ove godine očekuje manju dobit, a snizio je i zacrtanu profitnu maržu, navodeći kao razlog žestoku cjenovnu konkurenciju nakon stupanja na snagu novih propisa o emisiji štetnih plinova. Read More
  • Slovenija izbacila Mađarsku iz gradnje pruge Divača-Kopar

    Slovenija izbacila Mađarsku iz gradnje pruge Divača-Kopar

    Alenka Bratušek, bivša slovenska premijerka i nova ministrica za infrastrukturu, početkom tjedna izjavila je da će drugi kolosijek za Sloveniju ključne pruge između Divače i Kopra biti izgrađen bez financijske pomoći Mađarske. Iz njene stranke objašnjavaju kako je riječ o procjeni da je zemlja, uz pomoć europskih fondova, drugi drugi kolosijek u mogućnosti izgraditi sama, navodi portal Siol.net. Read More
  • Novi EU laboratoriji za testiranje emisija automobila

    Novi EU laboratoriji za testiranje emisija automobila

    Nakon donošenja nove Uredbe EU-a o homologaciji motornih vozila Europska komisija (EK) ulaže u dva nova vrhunska laboratorija za testiranje emisija (VELA, Vehicle Emissions Laboratories) kojima će upravljati Zajednički istraživački centar (JRC) Europske komisije. Read More
  • Najduži putnički let na svijetu Singapur-New York

    Najduži putnički let na svijetu Singapur-New York

    Singapurska aviokompanija Singapore Airlines prije nekoliko je dana zaprimila prvi na svijetu isporučeni primjerak zrakoplova Airbus A350-900ULR (ultra-long-range). Prvi je to od sedam naručenih zrakoplova namijenjenih za komercijalni prijevoz putnika na iznimno dugim relacijama. Taj je zrakoplov u redovnu upotrebu pušten 11. listopada, kada je otvorena i nova linija Singapur-New York, koja je postala najduža neprekidna zrakoplovna komercijalna linija na svijetu. Read More
  • U Hrvatskoj mrtva trka između dizelaša i benzinaca

    U Hrvatskoj mrtva trka između dizelaša i benzinaca

    U Hrvatskoj bi se još godinama mogla voditi 'mrtva' trka između benzinaca i dizelaša jer je prodaja hibridnih i e-automobila mala, ali i zbog toga što dizelaši, premda se sada prodaju manje od benzinaca, i dalje privlače kupce. Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Želite pametno skladište?

Logistika je područje u kojem digitalizacija krupnim koracima ide naprijed, odnosno poslova djelatnost koja prednjači u primjeni novih tehnoloških i komunikacijskih rješenja. Odnedavno jedna od najvećih IT tvrti u regiji Combis ima poseban odjel koji se bavi primjenom IT rješenja u logistici. Tim povodom razgovarali smo s poslovnim konzultantom Combisa Goranom Crnkovićem.

1. Što povezivanje hardverskih komponenti donosi logistici? Na koji joj način može pomoći?

Samo povezivanje hardverskih, ali i softverskih komponenti u jednu smislenu cjelinu donosi veću fleksibilnost i optimizaciju poslovnih procesa.

Naime, nepovezane hardverske, kao i softverske komponente, samostalno ne rješavaju izazove i organizacijske probleme i nikad neće iskazati tu snagu kao integrirani sustavi.

Stoga je tu izuzetno bitna uloga sistem integratora, kao što je Combis, koji posjeduje neophodnu ekspertizu stručnjaka kroz koju se ostvaruje dodana vrijednost i hardverskim i softverskim komponentama, stvara dodana vrijednost za korisnika te povećava iskoristivost komponenti i samog softvera do krajnjih granica.

2. Što je bitno kod hardverskog povezivanja u logističkom poslu, na koji način to uraditi?

Vrlo je bitno napraviti kvalitetnu i opsežnu snimku stanja i procesa u organizaciji te procijeniti smjer u kojem se organizacija kreće. Tek nakon toga moguće je smisleno krenuti u kreiranje integriranog poslovnog rješenja za korisnika. Za maksimalnu iskoristivost potencijala kompanije u logistici, nije dovoljna samo jedna komponenta, nego je potrebno njegovo povezivanje, integracija ne samo s ERP rješenjem (Enterprise Resource Planning) već treba razmišljati i o uvođenju WMS-a (Warehouse Management System), analize kretanja i korištenja resursa kroz analitičku platformu. Tek tada sustav kreira i ostvaruje svoj puni potencijal.

3. Kakvu ulogu u sustavnom povezivanju hardvera u logistici ima softver?

Uloga softvera je velika, samo računalo bez operativnog sustava ili nekog operativnog i poslovnog rješenja - ne znači ništa. Znači, softver ne može bez hardvera i obrnuto. Odabir najboljeg rješenja ovisi o snimci stanja te o spremnosti ulaganja kompanije. Tako mi u Combisu pomažemo korisnicima u savjetovanju oko odabira hardvera i softvera te poslovnog rješenja koje će najbolje odgovarati i njemu i njegovoj okolini kako bi dobio najbolje rezultate. Dajemo savjete za implementaciju wireless rješenja, opremanje zona kretanja skladištara i viličara s pametnim uređajima i nosivom tehnologijom, pisačima, senzorima, IoT uređajima itd.

4. Koja rješenja za logistiku ima Combis?

Combis sa svojim nizom stručnjaka i analitičara može ponuditi razna rješenja za pametno skladište. Prvenstveno uz pomoć heat mapa i napredne analitike. Korisnicima pružamo savjete kako učinkovitije skladištiti robu u regalima, kako optimizirati kretanje skladištara i viličara te optimizirati rute kretanja dostavne flote. Općenito, nudimo cijeli ekosustav rješenja za supply chain okruženja kroz svoja vlastita rješenja, custom razvoj ili kroz rješenja renomiranih svjetskih partnera.

5. Kako digitalna transformacija utječe na logistiku i ima li to smisla?

Digitalna transformacija je buzzword koji se sada često provlači kroz medije. Ona uglavnom podrazumijeva integraciju "silosa", organizacijski ili procesno pa i produktno ako postoji više poslovnih rješenja. U logistici je transformacija uvijek prisutna, ali digitaliziranje procesa i poslovanja je izuzetno kompliciran posao. Posebno zato jer logistika koristi više poslovnih rješenja u različitim procesima koje je potrebno na neki način integrirati u svrhu optimizacije samih procesa te veće eksploatacije resursa.

Ako imamo ciljeve za širenje poslovanja moramo se uhvatiti u koštac s trendovima koji se izuzetno brzo mijenjaju i nameću. Digitalno poslovanje u logistici i transportu ne znači samo napuštanje papira u skladištu i vozilu već i uvođenje e-commerce sustava kojima povećavamo svoju prisutnost na tržištu te dostupnost postojećim korisnicima kroz elektronsku razmjenu podataka (EDI) ili web naručivanje za veleprodaju. Uz e-commerce, tu su i rješenja budućnosti kao što je pick by voice, uskoro i pick by vision, a u transportu koriste se rute planning/optimization alati pa i nadzor vozila koji svakim danom postaje sve napredniji i prati sve više parametara. Što će nam donijeti IoT u logistici i transportu - to ćemo tek vidjeti.


PORTAL - SCM ZNANJE (LOGISTIKA, NABAVA I PROIZVODNJA):

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: