• Shandong platio koncesiju za autocestu Banja Luka-Prijedor

    Shandong platio koncesiju za autocestu Banja Luka-Prijedor

    Ministar prometa i veza Republike Srpske Neđo Trninić rekao je da koncesijska naknada kineske kompanije Shandong za izgradnju autoceste Banja Luka-Prijedor plaćena u iznosu od 4,47 milijuna eura. Read More
  • Od iduće godine plaćat će se dodatak na cestarinu

    Od iduće godine plaćat će se dodatak na cestarinu

    Za korištenje autoceste na pravcima Ljubljana-Kopar i Ljubljana-Šentrupert od 1. siječnja 2019. godine  kamioni i autobusi plaćat će dodatak na cestarinu, a prihod će država namijeniti financiranju drugog kolosijeka pruge Divača-Kopar. Read More
  • U hrvatskim zračnim lukama 10,5% više putnika nego lani

    U hrvatskim zračnim lukama 10,5% više putnika nego lani

    Hrvatske zračne luke u 10 mjeseci prihvatile su 9,9 milijuna putnika ili 10,5 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, a samo je u listopadu bilo 905 tisuća putnika ili 11,7 posto više nego lanjskog listopada, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS). Read More
  • Pelješki most gradit će 650 radnika, većinom Kineza

    Pelješki most gradit će 650 radnika, većinom Kineza

    China Road and Bridge Coporation (CRBC) koja je potkraj srpnja uvedena u posao gradnje Pelješkog mosta, završila je dodatne istražne radove na lokacijama temeljenja mosta.  A ti istražni radovi pokazali su, doznaje Večernji list u Hrvatskim cestama, da su duljine pilota unutar očekivanih vrijednosti te nema potrebe za izmjenom rasporeda pilota ili načina temeljenja. Read More
  • FedEx pod pritiskom zbog pada poslovanja u Europi

    FedEx pod pritiskom zbog pada poslovanja u Europi

    Međunarodni trgovinski sukobi ostavljaju svoj znak na američkoj logističkoj grupi FedEx. Prilikom prezentacije podataka za drugi fiskalni kvartal ove godine, zbog slabog međunarodnog poslovanja, smanjene su godišnje prognoze. Očekuje se da će prilagođena zarada po dionici iznositi od 15,50 do 16,60 američkih dolara. Do sada je grupa imala cilj od 17,20 do 17,80 dolara. Read More
  • Prva e-autocesta spremna

    Prva e-autocesta spremna

    Prema pisanju eurotransport.de, prva e-autocesta u Njemačkoj je spremna. Grupa Siemens završila je pripreme za izgradnju neophodne infrastrukture na autocesti A5 na dionicama Langen – Merfelden i Darmstadt – Weiterstadt što će omogućiti saveznoj državi Hesen odgovarajuća testiranja do početka službenog puštanja u rad e-autoceste koji je planiran za sljedeću 2019. godinu. Read More
  • cargo-partner zaslužan za simfonijsko zadovoljstvo u Japanu

    cargo-partner zaslužan za simfonijsko zadovoljstvo u Japanu

    Poznati austrijski koncertni organizator obratio se cargo-partneru sa zahtjevom za vođenje opsežne isporuke orkestra iz Austrije u Japan. Budući da su već ranije uspješno surađivali na nizu sličnih logističkih projekata, cargo-partner je odabran kao prvi izbor. Pošiljka je obuhvaćala sve instrumente orkestra, kao i odgovarajuću posebnu opremu, koja je težila ukupno 7.679 kg, a volumen pošiljke bio je 46 kubika. Read More
  • Nagrađivani softver za glasovno upravljanje skladištem

    Nagrađivani softver za glasovno upravljanje skladištem

    Najveći trošak u logistici odlazi na komisioniranje. U Špica sustavima su razvili VoiceXtreme (VoX), softver koji značajno smanjuje postojeće troškove, povećava brzinu, produktivnost i sigurnost djelatnika. VoiceXtreme podržava više of 35 jezika. Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Želite pametno skladište?

Logistika je područje u kojem digitalizacija krupnim koracima ide naprijed, odnosno poslova djelatnost koja prednjači u primjeni novih tehnoloških i komunikacijskih rješenja. Odnedavno jedna od najvećih IT tvrti u regiji Combis ima poseban odjel koji se bavi primjenom IT rješenja u logistici. Tim povodom razgovarali smo s poslovnim konzultantom Combisa Goranom Crnkovićem.

1. Što povezivanje hardverskih komponenti donosi logistici? Na koji joj način može pomoći?

Samo povezivanje hardverskih, ali i softverskih komponenti u jednu smislenu cjelinu donosi veću fleksibilnost i optimizaciju poslovnih procesa.

Naime, nepovezane hardverske, kao i softverske komponente, samostalno ne rješavaju izazove i organizacijske probleme i nikad neće iskazati tu snagu kao integrirani sustavi.

Stoga je tu izuzetno bitna uloga sistem integratora, kao što je Combis, koji posjeduje neophodnu ekspertizu stručnjaka kroz koju se ostvaruje dodana vrijednost i hardverskim i softverskim komponentama, stvara dodana vrijednost za korisnika te povećava iskoristivost komponenti i samog softvera do krajnjih granica.

2. Što je bitno kod hardverskog povezivanja u logističkom poslu, na koji način to uraditi?

Vrlo je bitno napraviti kvalitetnu i opsežnu snimku stanja i procesa u organizaciji te procijeniti smjer u kojem se organizacija kreće. Tek nakon toga moguće je smisleno krenuti u kreiranje integriranog poslovnog rješenja za korisnika. Za maksimalnu iskoristivost potencijala kompanije u logistici, nije dovoljna samo jedna komponenta, nego je potrebno njegovo povezivanje, integracija ne samo s ERP rješenjem (Enterprise Resource Planning) već treba razmišljati i o uvođenju WMS-a (Warehouse Management System), analize kretanja i korištenja resursa kroz analitičku platformu. Tek tada sustav kreira i ostvaruje svoj puni potencijal.

3. Kakvu ulogu u sustavnom povezivanju hardvera u logistici ima softver?

Uloga softvera je velika, samo računalo bez operativnog sustava ili nekog operativnog i poslovnog rješenja - ne znači ništa. Znači, softver ne može bez hardvera i obrnuto. Odabir najboljeg rješenja ovisi o snimci stanja te o spremnosti ulaganja kompanije. Tako mi u Combisu pomažemo korisnicima u savjetovanju oko odabira hardvera i softvera te poslovnog rješenja koje će najbolje odgovarati i njemu i njegovoj okolini kako bi dobio najbolje rezultate. Dajemo savjete za implementaciju wireless rješenja, opremanje zona kretanja skladištara i viličara s pametnim uređajima i nosivom tehnologijom, pisačima, senzorima, IoT uređajima itd.

4. Koja rješenja za logistiku ima Combis?

Combis sa svojim nizom stručnjaka i analitičara može ponuditi razna rješenja za pametno skladište. Prvenstveno uz pomoć heat mapa i napredne analitike. Korisnicima pružamo savjete kako učinkovitije skladištiti robu u regalima, kako optimizirati kretanje skladištara i viličara te optimizirati rute kretanja dostavne flote. Općenito, nudimo cijeli ekosustav rješenja za supply chain okruženja kroz svoja vlastita rješenja, custom razvoj ili kroz rješenja renomiranih svjetskih partnera.

5. Kako digitalna transformacija utječe na logistiku i ima li to smisla?

Digitalna transformacija je buzzword koji se sada često provlači kroz medije. Ona uglavnom podrazumijeva integraciju "silosa", organizacijski ili procesno pa i produktno ako postoji više poslovnih rješenja. U logistici je transformacija uvijek prisutna, ali digitaliziranje procesa i poslovanja je izuzetno kompliciran posao. Posebno zato jer logistika koristi više poslovnih rješenja u različitim procesima koje je potrebno na neki način integrirati u svrhu optimizacije samih procesa te veće eksploatacije resursa.

Ako imamo ciljeve za širenje poslovanja moramo se uhvatiti u koštac s trendovima koji se izuzetno brzo mijenjaju i nameću. Digitalno poslovanje u logistici i transportu ne znači samo napuštanje papira u skladištu i vozilu već i uvođenje e-commerce sustava kojima povećavamo svoju prisutnost na tržištu te dostupnost postojećim korisnicima kroz elektronsku razmjenu podataka (EDI) ili web naručivanje za veleprodaju. Uz e-commerce, tu su i rješenja budućnosti kao što je pick by voice, uskoro i pick by vision, a u transportu koriste se rute planning/optimization alati pa i nadzor vozila koji svakim danom postaje sve napredniji i prati sve više parametara. Što će nam donijeti IoT u logistici i transportu - to ćemo tek vidjeti.


PORTAL - SCM ZNANJE (LOGISTIKA, NABAVA I PROIZVODNJA):

Prijava korisnika

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: