• Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • Profitability Mag Nakon rasta prodaje odnosno prihoda, profit je jedna od najdražih igračaka svakog poduzetnika, menadžera i vlasnika. Profit je
    Read More
  • Kao jedan od naprednih usluga koje LOGIKO nudi u svom asortimanu je i prilagođeni trening sa specijalnim izazovima kompanije.
    Read More
  • Za sve prijavljene korisnike naše stranice pripremili smo pregršt besplatnih resursa i materijala. Da bi došli do vrijednih materijala slijedite
    Read More

Logiko Klijenti

  • 1
  • 2
  • 3

EFIKASNO UPRAVLJANJE NABAVOM Istaknuto

Prijavi se
  • Mjesto održavanja: Hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100a, Zagreb
  • Vrijeme održavanja: 20-21.03.2018 - 9,00 - 16,00 h
  • Vaše ulaganje: 3290,00 Kn + PDV (15% popusta za 3 i više polaznika)
  • Promotivna cijena: 2790,00 Kn + PDV za rane prijave do 01.03.2018.
  • Trener: Antonio Zrilić

 

Mišljenja polaznika:

"Bilo je vrlo korisno i ugodno boraviti na seminaru Efikasno upravljanje nabavom. Osim službenih tema interesantna je i mogućnost da "na marginama" seminara izmjenimo iskustva i upoznamo se s kolegama koji rade isti ili sličan posao u tvrtkama raznih profila."

David Murljačić
Voditelj nabave / Head of Purchasing
Lošinj Hotels & Villas by Jadranka hoteli d.o.o.
(Polaznik seminara Efikasno upravljanje nabavom)

 

"Seminar daje pravo mjesto funkciji nabave u poslovanju poduzeća."

 

Jakov Bešlić Gadžo
Primorac d.o.o.
(polaznik treninga Efikasno upravljanje nabavom)

 

Pogledajte djelić atmosfere na treningu zabilježen fotoaparatom:

Cilj:

 

  • Cilj seminara je osposobljavanje voditelja i članova nabavnih timova kako na inovativan način naučiti upravljati dobavljačima, opskrbnim lancem, nabavnim timom i ...sobom. 
  • Dobit ćete nova znanja proizašla iz svjetske prakse i osposobiti se za inovativan pristup rješavanju poslovnih izazova.
  • Upoznat ćete proces nabave od analize tržišta nabave, preko strategije, pregovaranja do odnosa s dobavljačima i primjene informatičkih rješenja.

 

Kome je seminar namijenjen:

 

  • Direktorima logistike i nabave, planerima i odgovornima za funkcioniranje nabave i/ili lanca opskrbe.
  • Svim tvrtkama koje žele unaprijediti učinkovitost u odjelu nabave i logistike.

 

Što će polaznici naučiti:

 

  • Koje strategije nabave postoje i kako je organizirati?
  • Osnove vođenja i pregovaranja u nabavi.
  • Koncepti upravljanja zalihama (Kanban, VMI, sigurnosne zalihe, optimalna količina narudžbe).
  • Koje analize provoditi u nabavi (ABC i XYZ analiza).
  • Kako pregovarati sa dobavljačima te kako poslovati s njima.
  • Primjena informatičkih rješenja u nabavi, Upravljanje promjenama u nabavi.
  • ... i mali poklon za Vas:

 

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.- lista sa popisom kriterija kao pomoć u ocjenjivanju dobavljača 

Koje su koristi od seminara:

 

  • Kroz razumijevanje strategije i organizacije u nabavi dobivamo bolji uvid u kvalitetu naših postojećih procesa.
  • Voditelji nabave moraju znati voditi i organizirati svoje odjele, svoje kolege/djelatnike i dobavljače.
  • Jedan od važnih alata u nabavi je tehnika pregovaranja.
  • Zalihe su često u nadležnosti nabave i poznavanje koncepata i analize zaliha pomaže da bude troškovno efikasnija.
  • Jedna od najosjetljivijih točaka u nabavi je odnos sa strateškim dobavljačima te je stoga od vitalne važnosti svake nabave da te odnose prati i da su oni transparentni kako bi odnos iz transakcijskog prerastao u partnerski.

 

Sadržaj:

Organizacija nabave

  • Vrste nabave
  • Centralizirana vs. decentralizirana nabava;
  • Procesi u nabavi - Neefikasnosti tradicionalnih procedura

Strategije nabave

  • Make-to-order vs. Make-to-stock
  • Just-in-time vs tradicionalna nabava
  • Outsourcing kao alat u arsenalu nabave
  • Važni kriteriji za odlučivanje u nabavi (Break even point, Make or buy);
  • Koncentracija izvora nabave

Važna pitanja u nabavi

  • Upravljanje zalihama u nabavi
  • Analiza u nabavi
  • Troškovi u nabavi
  • Osnove pregovaranja u nabavi

Najveća vrijednost nabave

  • Pametan asortiman
  • Pametna narudžba
  • Pametan proces nabave

Optimalna količina narudžbe (EOQ)

  • Strateške odrednice optimalne količine narudžbe
  • Izračun i formula optimalne količine narudžbe
  • Koji troškovi koji se koriste u izračunu?
  • Primjer izračuna za narudžbenice sa jednom i sa više stavaka

Kvaliteta u nabavi

  • Kvaliteta nabavljenih materijala,
  • Kvaliteta Procesa u nabavi, Kaizen, 
  • 7 Quality Control alata za nabavne procese
  • Vizualni menadžment
  • Ocjenjivanje dobavljača

Suradnja s dobavljačima

  • Savezi dobavljača vs. preuzimanje
  • Primjeri iz prakse: Partnerstva između proizvođača i dobavljača
  • Dobavljač: prijatelj ili neprijatelj? („Zatvorenička dilema“)

Pregovori u nabavi

  • Ciljevi u nabavi
  • Koliko su važni ciljevi u pregovorima?
  • Osnovna pravila pregovaranja
  • O čemu pregovaramo u nabavi?
  • Pregovaračke vještine,
  • Savjeti za uspješno pregovaranje

 

Metode:

 

  • PC simulacija upravljanja zalihama, Vježba: Koeficijent obrtaja zaliha, Vježba: Kanban, Primjer: Upravljanje zalihama u Wal Mart-u, Primjer GM-ove tvornice Saturn, Primjer izračuna sigurnosnih zaliha
  • Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije

 

O treneru:

Antonio Zrilić – Diplomirao je 1993. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Višegodišnje iskustvo na području logistike i nabave stječe na poslovima rukovoditelja nabave u uspješnoj međunarodnoj tvrtki. Kontinuirano se obrazuje na brojnim stručnim seminarima i treninzima, a posebno na području menadžmenta i optimiranja poslovnih procesa. Certificirani je SAP konzultant za logistiku i nabavu te je sudjelovao na mnogim domaćim i međunarodnim projektima uvođenja SAP sustava u poduzećima iz raznih djelatnosti. Posjeduje višegodišnje iskustvo na području edukacije i razvoja menadžmenta iz logistike i nabave. Specijalizirao se za teme iz logistike i nabave, a uz to je autor jedinstvenih treninga 5 vještina za uspješno vođenje nabave i Kako smanjiti zalihe u 6 koraka. Do sada je održao takve treninge za više od 80 kompanija različitih branši na otvorenim treninzima i in-house radionicama. Predaje na visokoj školi na studiju logistike. Od 2007. godine radi kao samostalni poslovni konzultant i predavač za područja optimiranja skladišta, zaliha i nabave u poduzećima te upravljanju matičnim podacima. Do sada je za potrebe različitih tvrtki osmislio i proveo više uspješnih projekata vezanih uz optimizaciju troškova u logistici. Suradnik je više stručnih časopisa i publikacija (Business.hr, Eukonomist, Poslovni savjetnik, Lider, Progressive magazin, Infotrend). Nosilac je certifikata „Green Belt Six Sigma“. Član je Udruge poslovnih savjetnika te Udruge za upravljanje lancem opskrbe i Hrvatske udruge za nabavnu djelatnost.
Pročitano 1754 puta Poslijednja izmjena dana 16 Velj 2018
Više u ovoj kategoriji: Moderna nabava »
Molim prijavite se ako želite komentarati

Mozaik Logiko projekata

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • U razdoblju od svibnja 2015 do travnja 2016. godine LIM Samobor je nakon intenzivnih investicijskih aktivnosti proveo projekt stabilizacije i optimizacije poslovnih procesa. Projekt je obuhvatio sve poslovne procese tvrtke, a fokus je stavljen na smanjenje troškova. Glavni ciljevi projekta su bili: stabilizirati ukupno poslovanje kroz optimizaciju pojedinih procesa smanjiti
    Read More
  • U suradnji sa tvrtkom Logomatika, LOGIKO je osmislio i napravio novi način provedbe proizvodnih procesa u tvrtci Aloflexpack. Projekt je bio zamišljen da pripremi proizvodne procese za njihovu informatizaciju i automatizaciju kroz sve faze proizvodnje i kroz nekoliko tvornica u sastavu AFP Grupe. Kao što je poznato "jedino što je
    Read More
  • Projekt Optimizacija logistike u tvrtki Polleo Sport izveden je u razdoblju 07/2014 - 02/2015. Logiko konzultanti su pratili klijenta kroz preseljenje skladišne lokacije te napravili pripremu skladišta, dizajn layouta, označavanje skladišta, definiaranje komisionih ruta i zona. Napravljena je kompletna logistička analiza procesa i strukture naloga i stavaka. Definirane su procedure za
    Read More
  • Projekt Optimizacija skladišnih procesa u tvrtki ROTO DINAMIC izveden je u razdoblju 07/2014 - 12/2014. Logiko je pomogao menadžmentu u postavljanju nove organizacijske strukture poduzeća, definiranje pozicije logistike u organizacijskoj matrici te pronalaženje i uspostave vodećeg kadra logistike.
    Read More
  • Seminar je bio poučan inspirativan i pokrenuo je suradnju sa gosp. Zrilićem i njegovim timom suradnika i konzultanata u svrhu modernizacije našeg skladišta i procesa te optimizacije zaliha. U rujnu iste godine cijeli je projekt završen na zadovoljstvo svih uključenih u proces.
    Read More
  • Učinak svega navedenog bio je izrazito pozitivan:Na osnovu rada sa LOGIKO metodom upravljanja zalihama i modulom koji je na osnovu nje razvijen, zalihe su smanjene za 20%. Ova činjenica nam je pomogla da smanjimo troškove logistike i relativno bezbolno premostimo recesiju koja je dolazila. Više ne možemo zamisliti praćenje zaliha
    Read More
  • Benefiti koje smo dobili nakon završetka projekta bili su: Povećana produktivnost skladišta za nekoliko puta (promet poduzeća i na skladištu se drastično povećao, a broj radnika je ostao isti) Lakša i brža inventura Smanjenje hitnih i neisporučenih narudžbi za 30% Daleko veća točnost podataka – konačno smo mogli vjerovati stanju zaliha
    Read More
  • Nakon provedene analize potreba i mogućnosti IT sustava u dijelu matičnih podataka izvršene su prilagodbe kojima su bili uklonjeni uzroci dupliranja matičnih slogova te je u konačnici smanjen broj šifara artikala za 37% što je rezultiralo lakšim i bržim pretraživanjem šifrarnika te manjim brojem grešaka kod zaprimanja i izdavanja. Napravljena
    Read More

Master Class Options

  • Master Class Training PLUS+

    Master Class Training PLUS+

    Master Class Training + Snimka sa prezentacijom i vježbama
    4590 Kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima Snimka kompletnog seminara
  • Master Class Training

    Master Class Training

    Puno sudjelovanje na dvodnevnom LOGIKO Master Class trainingu
    3290 kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima ---
  • Snimka Master Class Training

    Snimka Master Class Training

    Kompletna snimka Master Class Traininga sa prezentacijom
    1500 kn + PDV Know How + Slušanje odgovora na pitanja polaznika --- Primjeri + Mehanika i praćenje vježbi i Case Studyia Snimka kompletnog seminara
  • 1

Logiko Klijenti

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: