Mozaik Logiko usluga

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

 

Profitability Mag

Nakon rasta prodaje odnosno prihoda, profit je jedna od najdražih igračaka svakog poduzetnika, menadžera i vlasnika. Profit je zapravo bit cijelog poduzetničkog poduhvata. Ako nema profita onda poduzetnik nemože izvršiti svoju misiju bila ona sebična ili velikodušna; odnosila se ona na privatno bogatstvo ili na boljitak zajednice i društva. Zadatak svakog poduzeća kao profitne organizacije je da ostvari profit kako bi onda ostvarila svoj viši cilj. Kako ostvariti profitabilnost? Postoji više načina i oni ovise o vrsti poduzeća i branši.

Tri resursa koji se u današnje vrijeme pokazuju kao presudni za povećanje efikasnosti su ljudi, materijali i kapaciteti.

  • Ljudski rad
  • Materijali
  • Kapaciteti

 

Logistički akcelerator

Logistički akcelerator je LOGIKO metodologija za ubrzavanje logističkih operacija, obrtaja imovine (zaliha isl) te sveukupno povećanje efikasnosti u cilju rasta i profitabilnosti.  Da bi vaše skladište bilo brzo mora biti FAST! Dakle, riječ FAST znači brzo, ali istovremeno predstavlja i skraćenicu za ono što će vam pomoći da vaše skladište i skladišne operacije postanu brze poput munje:

  • FLOW ili PROCES
  • ACCESSIBILITY ili PRISTUP
  • SPACE ili PROSTOR
  • THROUGHPUT ili PROTOK

 

Upravljanje zalihama - za bolji Cash-Flow

Svi se slažemo da je Cash-Flow krvotok poduzeća i da je krajnji cilj poslovanja da se gotovina koju smo uložili u biznis ponovo vrati u gotovinu. Ovaj ciklus gotovine me neizmjerno podsjeća na ciklus koji se događa u prirodi – led se topi na određenoj temperaturi i pretvara u vodu; voda isparava u plinovito stanje; zatim ponovo pada u obliku vode na zemlju i nakon pada temperature ponovo se pretvara u led. Operativnu imovinu poduzeća se može također podijeliti u tri agregatna stanja:

  • Gotovina
  • Zalihe
  • Potraživanja

 

Ukoliko ste zainteresirani za suradnju predlažemo  kratak sastanak kod vas u terminu kada vama odgovara. 

 

Nazovite konzultanta i riješite nedoumice, probleme i izazove ODMAH! 

tel. +385 1 6602 557

ili na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

Ugodan nastavak dana!

 

Dijagnoza je intervencija

U odnosu konzultanta i klijenta je zapravo najvažnija riječ "odnos". Bez pravog i iskrenog odnosa između klijenta - onoga kojem se pomaže i konzultanta - onoga koji pomaže, nema mogućnosti suradnje. Iz tog razloga gotova konzultantska  rješenja koja se skidaju sa police, ne mogu imati efekta i nikada neće biti implementirana jer se na prvim razgovorima pričalo o rješenjima, a ne  o ciljevima i vrijednostima  koje klijent želi postići.

U stvari postoje tri načina odnosno tri modaliteta kako konzultant može biti od pomoći klijentu:

  1. Iz pozicije stručnjaka u kojoj govori klijentu što i kako da napravi
  2. Prodajući klijentu rješenja ili set alata koje konzultant preferira i zna koristiti
  3. Angažirajući klijenta u proces koji će na kraju biti shvaćen kao koristan od strane klijenta i od strane konzultanta.

Konzalting principi

dogovor

U procesu konzultacija prema Edgaru Scheinu možemo identificirati desetak radnih principa kojih se treba držati ukoliko želimo raditi u interesu klijenta i pomoći njemu i njegovoj organizaciji. Glavni princip je da uvijek treba pomoći klijentu, a sve drugo proizlazi iz tog načela...

Da li morate imati toliko smrznute gotovine na zalihi ili postoji način za optimiziranje zaliha i mudriji način da uložite tu gotovinu? Da li je nacrt novog skladišta pokrio sve vaše zahtjeve? Da li skladište izgleda neuredno jer imate puno posla ili se može učiniti nešto u vezi toga?

Dogovorite mjesečne konzultacije - Nazovite odmah vašeg konzultanta na:tel. +385 1 6602 557ili na mail:Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 

Kako donijeti dobru odluku?

m0013Nedavno sam pomagao jednom klijentu da donese odluku o tome koji će sustav upravljanja skladištem (Warehouse Management System – WMS) uzeti. Naime, nakon istraživanja tržišta, razgovora i posjeta dobavljačima te dobivanja njihovih ponuda, trebalo je donijeti odluku.

Problem je u tome da iako imamo dosta veliku pripremu i jako puno informacija, na kraju se odluka opet svodi na neki osjećaj. Isto tako je bilo i u ovom slučaju i klijent je već na osnovu nekog maglovitog osjećaja favorizirao jednog dobavljača, ali nije imao konkretne argumente (nije bila stvar u cijeni jer je on favorizirao skupljeg dobavljača – a možda je i to neki skriveni «bias» jer mislimo da za više novaca dobivamo više…).

U svakom slučaju klijent me zamolio da ih provedem kroz strukturirani proces donošenja odluke koji će imati glavu i rep i koji će se zasnivati na argumentima, a ne na osjećaju.

Tako smo krenuli od glavnih pitanja koja si trebamo postaviti kod donošenja svake odluke:

  • Što želimo postići?
  • Koji su nam kriteriji važni?
  • Kako evaluirati kriterije I usporediti alternative?

Coaching

rukovanje zena

Jedna od mudrosti kojima se rukovodimo u LOGIKU je ona kineska poslovica: "Ako želiš nekoga nahraniti za jedan dan, daj mu ribu, ako ga želiš nahraniti za cijeli život, nauči ga loviti ribu."  I to je coaching.

Da li vam se u vašem životu i/ili karijeri javljaju sljedeći znakovi koji - kada bi ih riješili - bi vam omogućili uspjeh i lansirali vas na jedan sasvim novi nivo:

  • Imate potrebu da razvijete nove ili nadogradite stare vještine u upravljanju procesima?
  • Pred vama su rokovi projekta za koje niste sigurni da ćete dostići?
  • Vaš zadatak je da povećate brzinu i smanjite troškove?
  • Želite svojoj karijeri dati novi zamah ili smjer?
  • Zaustavljeni ste u namjeri da postignete nešto?

Ako vam se događaju neke od navedenih situacija možda to znači da vam je potreban partner ili coach. 

Coaching je jedan od formata pomaganja klijentima koje Logiko pruža. Edgar Schein je napisao cijelu knjigu ("Helping") o tome kako on vidi pomaganje. Prvi od njegovih deset konzalting principa kaže: "Uvijek pokušajte biti od pomoći".

U stvari postoje tri modaliteta kako konzultant (ili coach) može pomoći klijentu:

  1. Iz pozicije stručnjaka u kojoj govori klijentu što i kako da nešto napravi
  2. Prodajući klijentu rješenja ili set alata koje konzultant preferira i zna koristiti
  3. Angažirajući klijenta u proces koji će na kraju biti shvaćen kao koristan od strane klijenta i od strane konzultanta.

Treći model za odnos i suradnju klijenta i konzultanta je konzultiranje kroz proces ("process consultation") i najbliži je onome što se naziva "coaching". Proces coachinga nije tehnologija ili skup intervencija za rad s pojedincima ili grupama, niti samo neki model za savjetovanje. To nije zanimanje ili stalni posao. Umjesto toga, to je filozofija "pomaganja" te tehnologija i metodologija kako biti od pomoći.

Logiko Klijenti

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: