
Nakon rasta prodaje odnosno prihoda, profit je jedna od najdražih igračaka svakog poduzetnika, menadžera i vlasnika. Profit je zapravo bit cijelog poduzetničkog poduhvata. Ako nema profita onda poduzetnik nemože izvršiti svoju misiju bila ona sebična ili velikodušna; odnosila se ona na privatno bogatstvo ili na boljitak zajednice i društva. Zadatak svakog poduzeća kao profitne organizacije je da ostvari profit kako bi onda ostvarila svoj viši cilj. Kako ostvariti profitabilnost? Postoji više načina i oni ovise o vrsti poduzeća i branši.
Tri resursa koji se u današnje vrijeme pokazuju kao presudni za povećanje efikasnosti su ljudi, materijali i kapaciteti.
Pogledajmo kako svaki od njih utječe na vaše poslovanje i kako vam LOGIKO može pomoći u ovladavanju ovim resursima:
Ljudski rad
Svi se zaklinju u to da su ljudi najvrjedniji resurs, nazivaju ga još i ljudski kapital i stvarano on to i je. U novoj ekonomiji koja simbolično započinje u 21. stoljeću je stvarno zasnovana na ljudima ili onome što je Peter Drucker nazvao radnicima znanja. Međutim postoje i oni poslovi koji još uvijek imaju određenu ručnu komponentu i te poslove je potrebno organizirati na način da budu što efikasniji. u tom smislu ljudski rad se treba gledati u kombinaiji sa još jednim elementom - procesom.
Kada je proces dobro postavljen i čovjek koji u njemu djeluje je dobro educilran i obučen, onda se postižu najbolji rezultati. Dozvolite da vam LOGIKO pomogne oko vaših procesa i da vam smanjimo VRIJEME, TROŠKOVE I RIZIKE - javite se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na tel. +385 91 222 0123
Materijali
Materijal kao resurs je bio uvijek važan pa i sada trošak materijala čini veliki dio ukupnih troškova.Nekoliko je slojeva kroz koje možemo gledati ovaj resurs.
- S jedne strane ovdje možemo gledati na asortiman naših proizvoda koji sve više raste i širi se po nekontroliranoj stopi, što i nije toliko problem. Problem je u tome da se onaj dio asortimana koji se pokaže kao slijepa ulica ne eliminira nego i dalje životari na policama dućana i skladišta i troši ostale naše resurse (ljudski rad i kapacitete).
- Sljedeći sloj su nabavni troškovi. Ogroman je utjecaj nabavne cijene na ukupni profit poduzeća - ako smanjimo nabavne troškove za samo 10% možemo povećati profit i za 50%.
- Na kraju sve to završi na zalihama i one ćine zbroj cijelog asortimana, cijene i količine. Mnogi klijenti nas angažiraju za smanjenje zaliha iako u fazi optimizacije moramo se dotaknuti i ostalih elemenata
Za optimizaciju zaliha, nabavnih troškova i asortimana javite se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na tel. +385 91 222 0123
Kapaciteti
Kapacitet kao resurs se pokazao kao jedan od glavnih konkurentskih prednosti. Iako se polako jaz u troškovima poslovanja između Kine i zapadnih zemalja sve više smanjuje pa čak i okreće u korist zapadnih zemalja, nije vjerojatno da će se dogoditi neki značajnijii preokret u globalnom premještanju proizvodnih destinacija. jedan od razloga je u tome da su u Kini instalirani toliko kapaciteti da je nakon određene točke proizvodnje sve preko toga praktički besplatno (odnosno košta po nabavnoj cijeni sirovina).
Koja je tu pouka? Ako vi možete povećati interne kapactete na način da iskoristite unutarnje potencijale kapaciteta u proizvodnji, logistici i prodaji, onda vas svaki dodatni proizvod ili usluga praktički ne košta više od sirovine. Ako želite da vam LOGIKO pomogne u pronalaženju vlastitih neiskorištenih kapaciteta javite se na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na tel. +385 91 222 0123
Smanjenje troškova LIM - Samobor
"Svakako moramo preporučiti konzultante kompanije LOGIKO Antonia Zrilića i Zorana Đurđevića koji su uspjeli:
- stabilizirati ukupno poslovanje kroz optimizaciju pojedinih procesa
- identificirati i smanjiti skrivene troškove u proizvodnji, nabavi te optimizirati indirektne troškove
- pronaći i bolje iskoristiti skrivene kapacitete u proizvodnji i nabavi...”
"...Kao dodatni benefit uspjeli su nešto prilično "nevjerojatno" - Ostvariti integracije među timovima prodaje, nabave i proizvodnje, koji su za rezultat imali preciznije planove i veće iskorištenje kapaciteta."
LIM - SAMOBOR, Direktor, Ivan Kodrić
Nazovite konzultanta i riješite nedoumice, probleme i izazove ODMAH!
tel. +385 1 777 98 67
ili na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ugodan nastavak dana!